Cravings på brus

Prøver90

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
Septemberhjertene 2018
flere som har det? Herregud tror jeg kunne levd på cola og sprite. Må beherske meg veldig her:p
 
Jeg også! Drikker sjeldent brus til vanlig, meen nå kunne jeg drukket cola zero hver dag
 
Samme her, synd cola har så mye koffein. Hvor mye drikker dere? Prøver å holde meg til 2 bokser, vet ikke hvor mye jeg kan drikke..
 
Før jeg ble gravid var jeg avhengig av Pepsi Max. Etter jeg ble gravid har jeg helt dilla på Bris med sitronsmak. Noe jeg aldring har likt noe særlig
 
Samme her, synd cola har så mye koffein. Hvor mye drikker dere? Prøver å holde meg til 2 bokser, vet ikke hvor mye jeg kan drikke..

Jeg har laget meg en «regel», Max 2 enheter (glass eller boks) med cola zero hver dag, så det ikke blir for mye koffein[emoji4]
 
Jeg hadde det med førstemann. Kunne drukket solo i 9 mnd da tror jeg. Nå er jeg mye mer glad i juice og vann
 
Før jeg ble gravid var jeg avhengig av Pepsi Max. Etter jeg ble gravid har jeg helt dilla på Bris med sitronsmak. Noe jeg aldring har likt noe særlig
Hadde en periode med vanlig farris. Jeg takler til vanlig ikke noe vann med kullsyre:laughing002
 
Høres veldig kjent ut.. :p men føler ikke at jeg har cravings da, er mer det at jeg ikke får i meg annet enn denne brusen. Begrenser i forhold til dette med koffein da:)
 
Har fått så sykt lyst på mozell i det siste [emoji85] Pepsi max som jeg vanligvis er veldig glad i, vil jeg ikke ha...
 
Høres veldig kjent ut.. :p men føler ikke at jeg har cravings da, er mer det at jeg ikke får i meg annet enn denne brusen. Begrenser i forhold til dette med koffein da:)
Ja jeg har fått helt avsmak på kaffe så får heldigvis ikke koffein derfra :) jeg må ha. Er nesten så jeg ikke klarer å drikke vann lenger. Har ved flere anledninger blitt kvalm etter å ha drukket vann
 
Ja jeg har fått helt avsmak på kaffe så får heldigvis ikke koffein derfra :) jeg må ha. Er nesten så jeg ikke klarer å drikke vann lenger. Har ved flere anledninger blitt kvalm etter å ha drukket vann
Jeg liker ikke kaffe, men er litt for glad i cola zero:) Vann sliter jeg også med å drikke, har prøvd isvann, saft, sitronvann, agurkvann, tilsatt ingefær+++ og det ble kvalme av alt her også..
 
Jeg liker ikke kaffe, men er litt for glad i cola zero:) Vann sliter jeg også med å drikke, har prøvd isvann, saft, sitronvann, agurkvann, tilsatt ingefær+++ og det ble kvalme av alt her også..
Hmm så rart. Da er det sikkert vanlig å ikke kunne drikke vann. Litt kjedelig for føler jeg drikker for lite.
 
Hmm så rart. Da er det sikkert vanlig å ikke kunne drikke vann. Litt kjedelig for føler jeg drikker for lite.
Jeg også sliter litt med vanlig vann fordi jeg blir kvalm av det... kjipt fordi jeg elsker vann! Har prøvd å variere med appelsinjuice og saft men første har gitt meg halsbrann og andre gir en ekkel ettersmak, som nesten alt annet sukkerholdig for tiden. Har endelig funnet meg til rette med vann med en skive sitron og/eller appelsin oppi [emoji1]
 
Back
Topp