Cravings og pica

Johma

Flørter med forumet
Tenkte kanskje en slik tråd hadde vært morsom? :-D
Har dere hatt noe enda?

Selv har jeg smådilla på appelsin og popcorn. Har aldri vært noe glad i appelsin før... Men nå kan jeg spise maaaange om dagen :D Blir spennende å se om det kommer flere cravings! :) Har rett og slett blitt "salt-sulten" og søtsuget har forsvunnet helt... :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen direkte cravings her enda, men søtsulten etter middag og ellers saltsulten ;o

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Søøøøt sug!!! Helt enormt!! Snakker is, sjokolade og alt med masse kalorier :( Ikke bra :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Søøøøt sug!!! Helt enormt!! Snakker is, sjokolade og alt med masse kalorier :( Ikke bra :p


Sent from my iPad using BV Forum

Hahaha ;p jeg har brownies i ovnen :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Nam!! Send gjerne noen nedover kysten ;) hehe..


Sent from my iPad using BV Forum

Hihi, sendes nå med en søt liten alv, spørs om det er mer igjen når han kommer frem ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Man går ikke gravid hver dag av livet, så litt kalorisjokk går nok bra :-D
Jeg er egentlig veldig opptatt av treningsverdenen, spesielt tung styrketrening. Har ikke trent det siden jeg fant ut jeg var gravid :) Er så nervøs enda, og vil være forsiktig. Kostholdet har også forandra seg, fra cottage cheese, kylling, havregrynsgrøt osv til pizza, lasagne, hamburger osv. Haha. Men tenker: er ikke hverdag jeg går gravid :) Viktig å kose seg. Har mor det bra, har barnet det bra, sier de ikke det? :) Trening og "fitnesskosthold" har jeg ellers hele livet på :)
Må også nevne at jeg har også spist maaasse snop i det siste, selv om søtsuget er borte ;) Men har vært flink i dag, prøver å få i meg masse vitaminer for den lilles skyld :-D
Så bare nyyyyt, jenter! Plutselig kommer kvalmen for fullt, og hvem vet hvor mye vi får i oss da :) knis!
Sorry avsporinga! Gleder meg masse til å få cravings på noe rart.. Hihi! Om jeg får det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Man går ikke gravid hver dag av livet, så litt kalorisjokk går nok bra :-D
Jeg er egentlig veldig opptatt av treningsverdenen, spesielt tung styrketrening. Har ikke trent det siden jeg fant ut jeg var gravid :) Er så nervøs enda, og vil være forsiktig. Kostholdet har også forandra seg, fra cottage cheese, kylling, havregrynsgrøt osv til pizza, lasagne, hamburger osv. Haha. Men tenker: er ikke hverdag jeg går gravid :) Viktig å kose seg. Har mor det bra, har barnet det bra, sier de ikke det? :) Trening og "fitnesskosthold" har jeg ellers hele livet på :)
Må også nevne at jeg har også spist maaasse snop i det siste, selv om søtsuget er borte ;) Men har vært flink i dag, prøver å få i meg masse vitaminer for den lilles skyld :-D
Så bare nyyyyt, jenter! Plutselig kommer kvalmen for fullt, og hvem vet hvor mye vi får i oss da :) knis!
Sorry avsporinga! Gleder meg masse til å få cravings på noe rart.. Hihi! Om jeg får det :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, slik tenkte jeg også sist..hver dag.. hele svangerskapet.. det gjør jeg IKKE igjen ! Denne gangen skal jeg spise sunt og være masse i bevegelse. Trener lett styrke hjemme omtrent hver dag og prøver å komme meg mye ut på turer og slikt også :) Skal ikke opp like mye som sist igjen ! :p Er også svært spent på hvilke cravings som smyger seg innpå denne gangen! Hadde lite av det sist ;p
 
Smart! :) Skal være flink å gå turer jeg også, men tror nok det blir annen form for styrke enn dead lift og dype knebøy.... Hihi!
Ja blir spennende :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ingen spesielle cravings ennå, men merker at jeg har mer lyst på egg og bacon. Måtte på butikken og kjøpe i dag tidlig, for det var det eneste som fristet. :p Spennende å se om det fortsetter, eller om det bare blir i dag.
 
Jeg hadde akutt lyst på peanøttsmør noen dager før jeg fant ut at jeg var gravid, egentlig liker jeg ikke det til "vanlig" :p ellers har det vært veldig godt med ZerOh sin nye saft med villbringebærsmak :)
 
For to dager siden så jeg en ny SOLO i butikken... med melon&sitron smak.. Aldri smakt den, men får den ikke ut av hodet ! Elsker stort sett alt som smaker sitrus, og gjerne også melon, så har sånn tankecravings "DEN MÅ JEG SNART SMAKE ELLERS BLIR JEG GAL OG GRÅTER HØYLYTT!!!!" :p Føler meg helt tullete ;)
 
Jeg hadde i mitt første svanegrskap dilla på ceez doodles, spiste det hver bidige dag.

Og under begge svangerskapene mine MÅTTE jeg kjenne lukta va mur/stein og gummi.
Gikk på biltema og kjøpte meg ei gummimatte (av den typen de isolerer motorer med), klipte av små biter som jeg gikk og lukta på dagen lang :p
 
Jeg hadde i mitt første svanegrskap dilla på ceez doodles, spiste det hver bidige dag.

Og under begge svangerskapene mine MÅTTE jeg kjenne lukta va mur/stein og gummi.
Gikk på biltema og kjøpte meg ei gummimatte (av den typen de isolerer motorer med), klipte av små biter som jeg gikk og lukta på dagen lang :p

Hihi, for en morsom luktedille ;p jeg hadde litt dilla på sånne tortillachips med ostesmak forrige gang, og brukte chees doodles som erstatning om jeg ikke hadde/fikk tak i det jeg ville ha ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
For to dager siden så jeg en ny SOLO i butikken... med melon&sitron smak.. Aldri smakt den, men får den ikke ut av hodet ! Elsker stort sett alt som smaker sitrus, og gjerne også melon, så har sånn tankecravings "DEN MÅ JEG SNART SMAKE ELLERS BLIR JEG GAL OG GRÅTER HØYLYTT!!!!" :p Føler meg helt tullete ;)
Har smakt den nye Solo'n, og syntes ikke den var spesielt god... Minte meg om smaken av en drink, og det var helt feil nå når man ikke kan drikke :p
 
Har smakt den nye Solo'n, og syntes ikke den var spesielt god... Minte meg om smaken av en drink, og det var helt feil nå når man ikke kan drikke :p

Hihi ;p jeg drikker ikke alkohol (altså, når jeg ikke er gravid, nå er det jo en selvfølge) og har aldri drukket noe særlig av det, heller ikke smakt noe særlig drinker. Så her blir den nok ikke å minne om det i alle fall ;p

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg har fått helt hekta på kinesisk spagetti eller mr lee. Mmmmm:):)
 
Har sååå lyst på fisk, Sushi med wasabi, ingefær og soyasaus, ellers så har eg ikke lyst på noe. .. masse tørst.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har for øyeblikket ikke lyst på noe som helst, matlysten er helt vekk :p Det er plagsomt! I går kveld fikk jeg litt lyst på mat, og fikk det for meg at jeg måtte ha en stor klyse BANANER. Så sambo ble nødt til å dra på butikken å kjøpe banan til meg :D knis. Håper matlysta melder seg. Glemmer jo å spise!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp