Cravings og motsatt

Jeg vil helst spise bare salt lakris.

Dessverre er ikke det bra for babyen [emoji85]
Jeg har sååå lyst på lakris selv!! haha, men tørr ikke spise det

Craver lakris jeg også, men har lest at man kan spise opptil 11 IFA esker i uken, så skal visst ganske mye til for å skade barnet. Så litt lakris for å dempe suget gjør ingenting :D

Ellers har jeg fått HELT avsmak på Pepsi Max (som jeg har vært avhengig av i fire år) :(

Nen er blitt veldig glad i yoghurt og villa farris
 
Craver lakris jeg også, men har lest at man kan spise opptil 11 IFA esker i uken, så skal visst ganske mye til for å skade barnet. Så litt lakris for å dempe suget gjør ingenting :D

Ååå for en fantastisk god-nyhet!! Gjett om jeg skal kjøpe IFA imorgen [emoji28]
 
Drakk mye kaffe før men klarer jeg ikke det ikke lukta heller.. makrell i tomat egg og leverpostei går ned
 
Skikkelig dilla på ristet brød med diverse pålegg. brødet smaker sååå mye bedre når det er ristet nå :love7
 
Liker ikke brødmat til vanlig men har helt dilla på rundstykke med ost og skinke [emoji23]
Bruker alltid å spise lunsjkaker til frokost/lunsj men nå klarer jeg ikke av lukta engang..
 
Isbiter og pommes frites[emoji173]

Kaffe klarer jeg ikke[emoji85] små nipper i koppen når er borte for å ikke avsløre graviditeten [emoji28]

Har fått helt avsmak av kjøleskapet[emoji85]...bli kvalm da jeg åpner det...
 
Hvorfor kan man ikke ha så mye lakris?!?

Jeg har sluttet å drikke kaffe - orker ikke den beske smaken. Har fått helt avsmak på all varmmat, som ellers er mitt favorittmåltid. Bøtter nedpå med smothie og frukt :)
 
Hvorfor kan man ikke ha så mye lakris?!?

Jeg har sluttet å drikke kaffe - orker ikke den beske smaken. Har fått helt avsmak på all varmmat, som ellers er mitt favorittmåltid. Bøtter nedpå med smothie og frukt :)

Det er vel finsk forskning som har vist diverse senskader for barn hvis mødre har spist mye lakris i svangerskap. Husker ikke helt akkurat hva det var, men noe med læreevne osv mener jeg...?

Norge sier vel ingenting spesifikt om lakris, men «alt med måte».
Jeg har ikke lyst til å spise salt lakris med måte - har lyst til å skikkelig Overspise [emoji85][emoji23]
 
Det er vel finsk forskning som har vist diverse senskader for barn hvis mødre har spist mye lakris i svangerskap. Husker ikke helt akkurat hva det var, men noe med læreevne osv mener jeg...?

Norge sier vel ingenting spesifikt om lakris, men «alt med måte».
Jeg har ikke lyst til å spise salt lakris med måte - har lyst til å skikkelig Overspise [emoji85][emoji23]

Skjønner hva du mener. Lakris er helt fantastisk uansett om jeg er gravid eller ei
 
Har og lite cravings og heller avsmak på det meste av mat
Når jeg plutselig føler meg sulten eller har lyst på noe så må jeg bare gå for det så jeg får i meg mat. I går ble det altså kebab på grillsjappa her
Går ellers mest i farris og noe tørt med skinkeost på hihi.
Satser på bedre matlyst etterhvert
 
Eneste jeg klarer å spise er frukt og kanskje en skive med hvitost. Takler ikke matlukt og hvitløkslukt! Klarer nesten ikke sove i samme rom som mannen når han har spist pizza. Kan lukte om noen har spist hvitløk på laang avstand
 
Har sjelden lyst på noe egentlig, men når det kommer en lyst er det typisk noe vi ikke har
 
Orker ikke lukten av hvitløk og enkelte andre krydder, og mannen min elsker å lage eksotisk mat. Har flyktet fra kjøkkenet et par ganger. Men matlysten ellers er på topp, jeg vil bare helst spise ostesmørbrød eller noe lignende.

Kaffe frister også heldigvis lite.

Dilla på: sprite med MASSE lime oppi, og sure frukter (grønne epler, appelsin, kiwi, jordbær).
 
Jeg har hatt lyst på hjemmelaget osteloff nå i lengre tid. Vurderer å bake ikveld
 
Pomfritt er elsk om dagen! Og spiser masse epler :p

Som pålegg er brunost eller gulost det eneste jeg orker å spise. Litt smør går fint, men kan ikke lukte på det :p
 
Back
Topp