Cravings og motsatt

Har fått totalt avsmak på kaffe. Dessverre, kan man vel si, siden jeg er trøtt 24/7 [emoji23]
 
Har avsmak på alt med kullsyre.. Var kjempe avhengig av Pepsi Max så er egentlig bare greit, slipper den utgiften :laughing002
 
Får akutt lyst på en spesiell ting, og dagen etter kan jeg bli kvalm bare av tanken. Så nå er jeg helt ferdig med f.eks. wienerpølser, lasagne, laks, nudler, sodd. Ja. Gått i ostesmørbrød noen dager nå. Fått helt dilla!! Var veldig glad i kaffe før, nå smaker det rett og slett vondt. Veldig interessant opplegg det her!
 
Får akutt lyst på en spesiell ting, og dagen etter kan jeg bli kvalm bare av tanken. Så nå er jeg helt ferdig med f.eks. wienerpølser, lasagne, laks, nudler, sodd. Ja. Gått i ostesmørbrød noen dager nå. Fått helt dilla!! Var veldig glad i kaffe før, nå smaker det rett og slett vondt. Veldig interessant opplegg det her!

Ja sånn har jeg det og[emoji43] det eneste som funker er brødskive med gulost. Ellers kan jeg bare spise en ting en gang før jeg blir kvalm av tanken.
 
Ristet brød med gulost er jeg på om dagen. Må bare holde pusten mens jeg går i kjøleskapet...
 
Rista brød med gulost og aromat krydder [emoji7][emoji7][emoji7]

Gikk forbi en asiatisk fastfood vogn, måtte virkelig holde pusten[emoji15][emoji40]
 
Jeg har fått avsmak på alle mat- og drikkefavoritter jeg hadde før graviditeten. Veldig vanskelig å finne på noe å spise, går mye i plommer, isbiter, grove rundstykker med syltetøy og ost.. middag er spesielt vanskelig. Gleder meg til å komme tilbake til normalen
 
Back
Topp