Jeg har veldig lyst på husmannskost. Alt jeg tenker på er poteter og brunsaus, fiskegrateng, lapskaus, etc. etc.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også der at jeg må ha makrell i tomat på brødskiva. Men alt annet virker kvalmende. Brekker meg av tanken på neTen all mat..Jeg får alltid lyst på fin baguette med smør, gulost og paprika når jeg er gravidLiker ikke smør til vanlig
Får også veeeeldig lyst på makrell i tomat på brødskivaSpiser det aldri ellers

Nå må eg gå å laga meg eit par skjever med makrell i tomatJeg er også der at jeg må ha makrell i tomat på brødskiva. Men alt annet virker kvalmende. Brekker meg av tanken på neTen all mat..![]()
va på vei i seng! Haha, men har ikkje spist på 6 timer, så veit av erfaring at då må eg stå opp igjen å eta noko før eg klare å sovna. Fint eg såg denne kommentaren då

Det hørtes faktisk digg ut! Eg elske varm mat, så har funnet ut at varm mat går mykje lettere ned enn kald! Sikkert derfor minibaguetter va så digg!
Har nok ikke noe med graviditet å gjøre, men jeg og samboeren har gjenoppdaget toast de siste dagene hvor vi har liggi sjuke med forkjølelseAltså, to brødskiver meds smør, ost, skinke, piffikrydde og littegranne ketchup, i toastjern
![]()
og så måtte eg kjøpe masse ulik drikka idag, sjokomelk, vaniljemelk, brus og juice, men enn så lenge syns eg alt smake dritt å drikka, kanskje eg må gå for varm drikka og
varm mat elske eg alltid og merke ingenting med, men varm drikka blir eg sjukt varm av, og eg går allerede berre i minishorts og singlett, så ja... heldigvis blir det kaldare nå framøve, digg!Anbefaler å teste hvis du har toastjern jaDet hørtes faktisk digg ut! Eg elske varm mat, så har funnet ut at varm mat går mykje lettere ned enn kald! Sikkert derfor minibaguetter va så digg!og så måtte eg kjøpe masse ulik drikka idag, sjokomelk, vaniljemelk, brus og juice, men enn så lenge syns eg alt smake dritt å drikka, kanskje eg må gå for varm drikka og
varm mat elske eg alltid og merke ingenting med, men varm drikka blir eg sjukt varm av, og eg går allerede berre i minishorts og singlett, så ja... heldigvis blir det kaldare nå framøve, digg!
eller i panna da selvfølgelig, er bare så lettvint med jernet. Glemte forresten å si hva jeg har ved siden av: de små sjokomelk boksene som har sugerør
Elsker sjokolademelk, så veldig glad for at det fortsatt smaker godt! Kjipt at alt det du kjøpte smakte vondt da 
Har du prøvd Frus..? 
Frus, det er sånn farris og brus liksom? Nei å vatna ut brusen min klare eg sjølvAnbefaler å teste hvis du har toastjern jaeller i panna da selvfølgelig, er bare så lettvint med jernet. Glemte forresten å si hva jeg har ved siden av: de små sjokomelk boksene som har sugerør
Elsker sjokolademelk, så veldig glad for at det fortsatt smaker godt! Kjipt at alt det du kjøpte smakte vondt da
Har du prøvd Frus..?
![]()
høres så sjukt ekkelt ut, men like ikkje farris då eller vatn med kullsyre, og generelt ikkje særlig gla i brus, egentlig kun julebrus og egentlig kun Hamar litlehamar brun julebrus
lerum og ringnes sin kan gå!Hahaha, åååja, ja, er det det erFrus, det er sånn farris og brus liksom? Nei å vatna ut brusen min klare eg sjølvhøres så sjukt ekkelt ut, men like ikkje farris då eller vatn med kullsyre, og generelt ikkje særlig gla i brus, egentlig kun julebrus og egentlig kun Hamar litlehamar brun julebrus
lerum og ringnes sin kan gå!
Jeg er veldig glad i brus (mest cola, men kan ikke drikke det på ukedager siden jeg da drikker kaffe på jobb), så har jakta på andre kullsyre alternativer, og kom da over de små boksene med frus med eple og kiwi smak som jeg syns var digg
trenger å finne nye gode ting hele tiden for å distrahere med fra snus crave, hehe 

Haha jeg også! Skikkelig lyst på junk food! Ikke alt da, noe gir helt motsatt effekt, men tidligere i uken ble det McDonalds til middag for jeg var så fysenHar skikkelig lyst på en saftig baguette med marinert kylling på, hvitløksbrød, burger med bacon og alt mulig sånt![]()

Tror det må bli McDonalds her også til helgaHaha jeg også! Skikkelig lyst på junk food! Ikke alt da, noe gir helt motsatt effekt, men tidligere i uken ble det McDonalds til middag for jeg var så fysen![]()