Jeg får alltid så lyst på melk når jeg er gravid. Denne gangen kjøpte jeg tine sin vaniljemelk før jeg testa positivt. Fikk bare plutselig så lyst på og tenkte at denne har jeg ikke drukket siden jeg var gravid for snart et år siden 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg får alltid lyst på fin baguette med smør, gulost og paprika når jeg er gravidLiker ikke smør til vanlig
Får også veeeeldig lyst på makrell i tomat på brødskivaSpiser det aldri ellers
Haha nå fikk jeg også lyst på både finskive med gulost og makrell i tomatLol! Idag åt eg skjeva med gulost (ein godt moden ein fra nederland) og paprika etter eg låg i natt og vurderte å stå opp berre fordi eg ville laga ei skjeva med gulost og paprika! Haha, e ikkje så glad i paprika ein gang, men den e sjukt god for tida!
Og i tillegg tenkte eg det hadde vært digg med ei skjeva makrell i tomat idag, det ete eg heller aldri til vanligomega 3 og vitamin C kroppen trenge mon tru!
Hørtes dogg sjukt digg ut med fin baguette![]()

Jeg opplever hverken cravings eller aversjoner. Matlysten er ganske normal, men jeg føler jeg blir mye fortere mett og klarer ikke spise like mye til hvert måltid som før.Er det noen andre her som hverken har cravings eller aversjoner? Jeg føler jeg bare har generelt liten matlyst

Samme her!Jeg opplever hverken cravings eller aversjoner. Matlysten er ganske normal, men jeg føler jeg blir mye fortere mett og klarer ikke spise like mye til hvert måltid som før.

De anses for trygge måltider hehe også går det en del i grapefrukt og i dag hadde jeg dilla på clausdahler
Går i pærer her ogLiker egentlig ikke pære, men nå spises det hele tiden![]()