Cravings og aversjoner

Jeg får alltid så lyst på melk når jeg er gravid. Denne gangen kjøpte jeg tine sin vaniljemelk før jeg testa positivt. Fikk bare plutselig så lyst på og tenkte at denne har jeg ikke drukket siden jeg var gravid for snart et år siden :hilarious:

Jeg får alltid lyst på fin baguette med smør, gulost og paprika når jeg er gravid :angelic: Liker ikke smør til vanlig :hilarious:

Får også veeeeldig lyst på makrell i tomat på brødskiva :happy: Spiser det aldri ellers
Lol! Idag åt eg skjeva med gulost (ein godt moden ein fra nederland :love017 ) og paprika etter eg låg i natt og vurderte å stå opp berre fordi eg ville laga ei skjeva med gulost og paprika! Haha, e ikkje så glad i paprika ein gang, men den e sjukt god for tida!

Og i tillegg tenkte eg det hadde vært digg med ei skjeva makrell i tomat idag, det ete eg heller aldri til vanlig:hilarious: omega 3 og vitamin C kroppen trenge mon tru!
Hørtes dogg sjukt digg ut med fin baguette:cool14
Haha nå fikk jeg også lyst på både finskive med gulost og makrell i tomat :hilarious: :hilarious:

Er det noen andre her som hverken har cravings eller aversjoner? Jeg føler jeg bare har generelt liten matlyst

Er det noen andre her som hverken har cravings eller aversjoner? Jeg føler jeg bare har generelt liten matlyst
Jeg opplever hverken cravings eller aversjoner. Matlysten er ganske normal, men jeg føler jeg blir mye fortere mett og klarer ikke spise like mye til hvert måltid som før.

Jeg har alltid elsket søtt. Men nå frister det mer med salt! Drømmer om potetgull hver dag :hilarious:

Klarer ikke kaffe for tiden, å bare lukten gjør meg dårlig;)
Men har fått skikkelig appetitt på havregrøt:D

spiser nå kun dette til frokost; rekesmørbrød med majones og sitron eller brødskive med leverposteien og cornison agurker (fås på glass på kiwi) :Heartpink De anses for trygge måltider hehe også går det en del i grapefrukt og i dag hadde jeg dilla på clausdahler

Back
Topp