Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha er så merkelig hvordan kroppen fungerer!Jeg har aldri likt sylteagurk. Gjett hva jeg spiser masse av nå da?![]()
Virkelig! Med datra cravet jeg makrell i tomat. Med sønnen hadde jeg ingentingHahaha er så merkelig hvordan kroppen fungerer!

og salt chips var heller ikkje godt. Så ikkje direkte aversjon, men veldig vanlig for meg at smaksløkene svinger med (gravid/amme)hormonene. Spesielt salte ting og melkeprodukter smaker brått heeeilt annerledes i så grad at eg ikkje klarer å spise/drikke.
Kjøtt, brødmat og kaffe er no-go 
Lol! Idag åt eg skjeva med gulost (ein godt moden ein fra nederlandJeg får alltid lyst på fin baguette med smør, gulost og paprika når jeg er gravidLiker ikke smør til vanlig
Får også veeeeldig lyst på makrell i tomat på brødskivaSpiser det aldri ellers
) og paprika etter eg låg i natt og vurderte å stå opp berre fordi eg ville laga ei skjeva med gulost og paprika! Haha, e ikkje så glad i paprika ein gang, men den e sjukt god for tida!
omega 3 og vitamin C kroppen trenge mon tru!
Hahaha, ganske like lyster der jaLol! Idag åt eg skjeva med gulost (ein godt moden ein fra nederland) og paprika etter eg låg i natt og vurderte å stå opp berre fordi eg ville laga ei skjeva med gulost og paprika! Haha, e ikkje så glad i paprika ein gang, men den e sjukt god for tida!
Og i tillegg tenkte eg det hadde vært digg med ei skjeva makrell i tomat idag, det ete eg heller aldri til vanligomega 3 og vitamin C kroppen trenge mon tru!
Hørtes dogg sjukt digg ut med fin baguette![]()

Kan meddele at det havna to pakker makrell i tomat og halvsteikte baguette i handlekurva når eg berre skulle hente ein pakke ikveldHahaha, ganske like lyster der ja![]()
og vært nede i drivhuset til mamma og henta meg ein agurk, kan ikkje spise makrell i tomat uten agurk
nå ska na mor laga seg kvelds!Hørtes helt nydelig utKan meddele at det havna to pakker makrell i tomat og halvsteikte baguette i handlekurva når eg berre skulle hente ein pakke ikveldog vært nede i drivhuset til mamma og henta meg ein agurk, kan ikkje spise makrell i tomat uten agurk
nå ska na mor laga seg kvelds!
Kos deg!! Ble ei skive med makrell i tomat her til kvelds 
Forsåvidt greit siden det er usunt.