Cravings og aversjoner

Solo is, herregud, samboer var innom 10 butikker for å få tak i... når gan endelig fant så kjøpte han alle han så, så jeg hadde 50 solo is .. er kanskje 20 igjen nå

Min største mistanke om graviditeten kom på Lørdag når favoritt osten (castello hawaii) smaka høgg!:smiley-angry017 og salt chips var heller ikkje godt. Så ikkje direkte aversjon, men veldig vanlig for meg at smaksløkene svinger med (gravid/amme)hormonene. Spesielt salte ting og melkeprodukter smaker brått heeeilt annerledes i så grad at eg ikkje klarer å spise/drikke.

Syns alt smaker og lukter høgg. Eneste jeg syns er ok å spise, er brunost på brødskive med smør. Lengter etter smaken og følelsen av kaffe, men det både lukter og smaker helt grusomt!!

Har ikke lyst på noe som helst, men prøver meg på mye for å se om jeg finner noe som funker. Tåler dårlig å ikke spise jevnt, men blir kvalm av alt:(

Jeg får alltid lyst på fin baguette med smør, gulost og paprika når jeg er gravid :angelic: Liker ikke smør til vanlig :hilarious:

Får også veeeeldig lyst på makrell i tomat på brødskiva :happy: Spiser det aldri ellers

Jeg får alltid lyst på fin baguette med smør, gulost og paprika når jeg er gravid :angelic: Liker ikke smør til vanlig :hilarious:

Får også veeeeldig lyst på makrell i tomat på brødskiva :happy: Spiser det aldri ellers
Lol! Idag åt eg skjeva med gulost (ein godt moden ein fra nederland :love017 ) og paprika etter eg låg i natt og vurderte å stå opp berre fordi eg ville laga ei skjeva med gulost og paprika! Haha, e ikkje så glad i paprika ein gang, men den e sjukt god for tida!

Og i tillegg tenkte eg det hadde vært digg med ei skjeva makrell i tomat idag, det ete eg heller aldri til vanlig:hilarious: omega 3 og vitamin C kroppen trenge mon tru!
Hørtes dogg sjukt digg ut med fin baguette:cool14

Lol! Idag åt eg skjeva med gulost (ein godt moden ein fra nederland :love017 ) og paprika etter eg låg i natt og vurderte å stå opp berre fordi eg ville laga ei skjeva med gulost og paprika! Haha, e ikkje så glad i paprika ein gang, men den e sjukt god for tida!

Og i tillegg tenkte eg det hadde vært digg med ei skjeva makrell i tomat idag, det ete eg heller aldri til vanlig:hilarious: omega 3 og vitamin C kroppen trenge mon tru!
Hørtes dogg sjukt digg ut med fin baguette:cool14
Hahaha, ganske like lyster der ja :hilarious:

Hahaha, ganske like lyster der ja :hilarious:
Kan meddele at det havna to pakker makrell i tomat og halvsteikte baguette i handlekurva når eg berre skulle hente ein pakke ikveld :hilarious: og vært nede i drivhuset til mamma og henta meg ein agurk, kan ikkje spise makrell i tomat uten agurk:dance008 nå ska na mor laga seg kvelds!

Kan meddele at det havna to pakker makrell i tomat og halvsteikte baguette i handlekurva når eg berre skulle hente ein pakke ikveld :hilarious: og vært nede i drivhuset til mamma og henta meg ein agurk, kan ikkje spise makrell i tomat uten agurk:dance008 nå ska na mor laga seg kvelds!
Hørtes helt nydelig ut :woot: Kos deg!! Ble ei skive med makrell i tomat her til kvelds :hilarious:

Muttern mener jeg ikke kan ha cravings enda (4+1), men jeg har lyst på Minde banansjokolade konstant..

Lukta av laks (selvom jeg vet at det er bra for barnets hjerne) er som TRAN, det lukter helt forferdelig..

Back
Topp