Cravings? Neh

Kan godt hende det har en sammenheng da. Fascinerende den kroppen altså:hilarious:
Hehe. Jeg googlet det engang. Og de sier at enkelte cravings under graviditet er kroppen som sier ifra at den trenger noe. Og isbiter er jernlager. Jeg har tilogmed hatt cravings på isbiter utenom graviditet. Legen så rart på meg når jeg spurte om p teste jernlageret pga jeg knasket gode isbiter igjen. Hahah. De får en helt egen smak. Men, jeg hadde 2,9 i jernlager. Så jeg hadde rett. Kom tilbake noen mnd senere og fortalte at nå var det mye bedre. Han lurte på om jeg hadde mer energi. Neida, men isbitene smaker ikke like godt lenger. :hilarious::hilarious::hilarious: Og helt sant, jernlageret var mye bedre. :cool::p

Fy søren. Har så lyst å knaske på noe. Og det skal være noe som knasker. Prøver å være sunn og kjøpe bær og frukt i steden for det usunne. Men i dag kjøpte jeg ei pakke med blåbær hvor alle var myke og ekle. Isj!!!

tusler heller i kjøleskapet og henter cherrytomatene mine jeg :rolleyes:

Jeg føler dette er rart... men! Når jeg var barn brukte vi å kjøre med campingbil til Sverige hvert år. Husker ikke hvor.
Etter kjøring i evighet ( føltes det ut som) stoppet vi på en pizzeria. Der fikk man ved siden av pizzaen en salat. DEN salaten drømmer jeg om. :smiley-ashamed005 Men får selvfølgelig ikke tak i den... og husker ikke helt hva som er i den siden det er mange år siden sist jeg var der..

Back
Topp