Cravings i svangerskapet

Har veldig lyst på pomfrites med salt på fra McDonald’s eller burgerking, ikke helt bra.
 
Åh jeg husker at jeg haaaatet tacolukt i lang tid sist! :hilarious:Begynte i svangerskapet, men varte i bortimot et år etter (til mannens store fortvilelse siden han elsker taco :hilarious:)
Jeg fikk helt avsmak på ting som smakte bringebær (etter glukosebelastningstesten) sist, og den sitter enda i!! Kan spise ferske bringebær, men alt annet som smaker og lukter bringebær blir jeg uvel av :grumpy:
 
Dette var gøy lesing!

Jeg sluttet å spise kjøtt da jeg var 11 år gammel. I dette svangerskapet (er nå snart 33 år gammel) har jeg ‘smakt’ på kjøtt minst en gang hver uke. Det gjelder alt fra kylling til jerky, svenske kjøttboller og til og med okselever
 
grønne epler, nøtter og drikke med kullsyre. Var tidligere avhengig av energidrikk, som jeg naturligvis har kuttet ned til 1-2 små i uka nå. De inneholder mindre koffein enn kaffe btw ;)
 
Melon, jordbær, grønnsaker
 
Kina-sjokolade! Var på Elkjøp for noen uker siden og kjøpte tilfeldigvis med meg en maxi family pack med Kina sjokolade mens jeg sto i kassa. Planen var å ha posen på lur ved besøk osv, men endte opp med å spise hele posen samme kveld! Siden da har jeg pælma nedpå minst 6 sånne store poser! Har ikke turt å fortelle samboer om det for jeg skammer meg sånn. Herregud, er jo sikkert 40 tusen kalorier i de greiene der. Håper jeg får craving på noe litt sunnere som kan ta over :p:D
 
Back
Topp