Cravings i graviditeten

Samme her.. jeg må spise det jeg får ned. Blir kvalm av tanken på veldig mye mat for tiden. Fløtepoteter, som trådstarter er så keen på, er noe av det siste jeg kunne tenke meg å spise for øyeblikket. Haha. Rart hvor ulike man er.
Haha! Ja, er litt morsomt hvor ulike man er. Nesten så jeg begynte å grine her i går når mannen ikke hadde kjøpt fløtepoteter. Np snakker jeg om å gratinere de i ovnen, å spise KUN det med skje...:excited001

Salte ting... chips, salte supper, salt kjeks eller salt knekkebrød

Ferdig smoothiene til coop! Så digg, syrlig og lette å få ned (og opp for de som bryr seg om det)

Med førstemann (gutt) hadde jeg cravings på chilinøtter og vaniljeis med sjokoladebiter - kunne spise 2L på null komma niks!:oops:

Med andremann (gutt) hadde jeg cravings på big mac (det var forferdelig siden vi da bodde 2 timer unna nærmeste mæccern) og Lion som var litt enklere å få tak i:hilarious:

Med tredjemann (jente) hadde jeg cravings på appelsiner.

Med fjerdemann (gutt) hadde jeg cravings på sushi og brødskive med egg/ost og kaviar.

Med denne spiren har jeg helt avsmak på junk food og sterke og salte ting (som jeg vanligvis elsker) men har skrevet appelsiner og yoghurt på handlelisten (liker egentlig ikke yoghurt) og har ofte lyst på rista brød med sjokade:oops:

Back
Topp