Cravings eller mat du mister lysten på

Ikke lyst på kaffe for tiden. Har alle sjekket ut gravidvennlig salami? Den var ikke oppfunnet sist graviditet, kjempegod

Har ikke lyst på noe varm mat/middag :p jeg som egentlig elsker middagsmat!

Merker en klar tendens til søte ting: frukt, snop, drikker med sukker. Og søte grønnsaker som paprika og gulrot. Av middag går det i fisk og kylling. Klarer ikke poteter eller belgfrukter :hilarious:

Gikk å hadde så sykt lyst på rømmegrøt. Angra etterpå da jeg blei så sykt kvalm og dårlig form etterpå.
Får sånne plutselig cravings, men etterpå blir jeg dårlig av tanken på å spise det igjen :hilarious: :bag:

Måtte bare ha hjemmelaget brød i dag!!! Så det har vært dagens gjøremål..

Jeg har hatt så lyst på salami! Litt ironisk da jeg ikke spiser kjøtt, men finnes veggis salami da, finner den bare ikke her på ferie:playful:

Ellers har jeg nok mer lyst på frukt en normalt.

Er på ferie, og all feit mat frista .. MacDonalds, is og mer søtt. Heldigvis er eg slank og tåler litt :p

Jeg har hatt så lyst på salami! Litt ironisk da jeg ikke spiser kjøtt, men finnes veggis salami da, finner den bare ikke her på ferie:playful:

Ellers har jeg nok mer lyst på frukt en normalt.
Jeg heller spiser ikke kjøtt. Og er veldig spent på om det blir en cravings eller ikke :hilarious: Foreløpig frister det ikke!

Avokado med reker :wideyed: dette kan bli ett dyrt svangerskap!

Back
Topp