Cravings allerede?

CyanC

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Noen som har fått noen cravings allerede? Var så spent på det da jeg ble gravid første gang, men fikk liksom aldri noen. Ingen så langt nå heller, men begynt å bli litt kvalm, så en del ting jeg ikke vil ha. Marsipankake på jobb i dag....frista ikke!:p

Om det kan kalles cravings eller bare generelt akutt junk-food behov vet jeg ikke, meen: vi har vanligvis lagt oss innen 22:00, men ikveld måtte mannen ut på kebabjakt klokka 21:30 :p

Om det kan kalles cravings eller bare generelt akutt junk-food behov vet jeg ikke, meen: vi har vanligvis lagt oss innen 22:00, men ikveld måtte mannen ut på kebabjakt klokka 21:30 :p
Haha, vil kalle det en craving når man må ut så sent!:P spent på om det kommer noen etterhvert!

Nei, men jeg blir oftere sulten!? :p Har aldri klart å spise frokost, men nå gjør det faktisk vondt så sulten jeg er om morningene :confused:

Jeg føler jeg er sulten hele tiden nå. Men kan være fordi jeg slutta å snuse når jeg fikk vite at jeg var gravid :) men jeg har lyst på absolutt alt! Får spise så mye som mulig nå, for hvis det blir likt som forrige svangerskap, så blir jeg kvalm om 1,5-2 uker :( og det varte i 7-8 uker. Heldagskvalme!

Ingen cravings ennå tror jeg da, men har alltid vært glad i å drikke vann. Vi har ganske godt vann egentlig, men de siste dagene syns jeg det smaker veldig metall og kalk av vannet. Og forrige helg fikk jeg plutselig behov for å spise kapers, men jeg har aldri likt kapers så jeg stussa litt når jeg tømte et lite glass på to dager. Men det kan jo være helt tilfeldig

Jeg føler jeg er sulten hele tiden nå. Men kan være fordi jeg slutta å snuse når jeg fikk vite at jeg var gravid :) men jeg har lyst på absolutt alt! Får spise så mye som mulig nå, for hvis det blir likt som forrige svangerskap, så blir jeg kvalm om 1,5-2 uker :( og det varte i 7-8 uker. Heldagskvalme!
Jeg er også mye sulten. Mest lyst på salte ting da. Ikke kaker og sånt. Var også kvalm sist, men det endte i at jeg småspiste hele tida for å stille kvalmen. Ikke helt bra det heller!:p

Sist fikk jeg kravings på brunost og leverpostei, ikke sammen da. Jeg hadde så og si tomme jernlagere, så det forklarte det godt. Denne gangen, ingenting ennå.

Med eldste cravet jeg softice. Huff!
Med minste cravet jeg pasta med ostesaus, haha!
Håper jeg slipper unna noe denne gangen :)

Husmann knekkebrød med smør og ost!! Haha, sikkert ikke spist det på et år og nå får jeg ikke nok :p

Haha godt det ikke bare er meg som må sende mannen på slike oppdrag ;)

Sist spiste jeg spagetti og kjøttdeig uten noe ketchup/saus... Men fikk ikke cravings før senere mener jeg :-)

Synes det er så gøy å høre hva folk blir helt gale etter!:) kommer nok flere etterhvert. Jeg hadde ingen sist. Syntes det var litt kjedelig, men det er vel egentlig best å få til å spise litt variert!:P har lutt andre ting enn vanlig jeg har lyst på og ikke pga noe kvalme, men det er mer heller salt enn søtt Etc ikke en spesiell ting.

Jeg har fått skikkelig cravings på chips! Er normalt ikke glad i chips så kan fort gå flere måneder uten at jeg i det hele tatt smaker, men de siste ukene har det røket noen poser...:smiley-ashamed008:laughing021

Det var egentlig ett av de første symptomene mine, bare 4-5 dpo at jeg reagerte på at jeg hadde så vanvittig lyst på melk. Drakk sikkert 4 liter melk på 4 dager - kanskje ikke så uvanlig tenker du? Vel, jeg liker egentlig ikke melk og drikker vanlig melk SVÆRT sjeldent.. :P
Forrige svangerskap så cravet jeg nudler, sursild, appelsin og melk..

Denne gangen har jeg allerede begynt med melk, prøver å begrense meg litt selvfølgelig, og den siste uka har jeg spist mistenkelige mengder med både appelsin og sursild. Om det bare er psykologisk, fordi jeg vet at jeg er gravid og det var slik sist kan godt hende, men likevel.. :P

Føler jeg også har mer lyst på søt mat, har ikke spist godteri/kaker på over 2 år - Så håper jeg klarer å motstå i graviditeten også..

Lakris ❤️❤️

Noen som har fått noen cravings allerede? Var så spent på det da jeg ble gravid første gang, men fikk liksom aldri noen. Ingen så langt nå heller, men begynt å bli litt kvalm, så en del ting jeg ikke vil ha. Marsipankake på jobb i dag....frista ikke!:p

Hm...vet ikke om det er cravings,men siden jeg slutta å røyke så har jeg begynt å spise som en hest.holder fortsatt graviditeten skjult,så er redd noen skal skjønne det så mye som jeg nyter og drømmer om diverse ting.alt som er fresht frister:fersk pressa appelsinjuice,frisk salat,bringebærslush,lemonade,is....

Hm...vet ikke om det er cravings,men siden jeg slutta å røyke så har jeg begynt å spise som en hest.holder fortsatt graviditeten skjult,så er redd noen skal skjønne det så mye som jeg nyter og drømmer om diverse ting.alt som er fresht frister:fersk pressa appelsinjuice,frisk salat,bringebærslush,lemonade,is....
By the way så elsket jeg pizza ,pasta og alt med ost over før jeg ble gravid,heldigvis kutta litt ned på det siden jeg veier litt for mye

Solo. Har lyst på det hele tiden :nailbiting:
Hadde ingen cravings med førstemann, så er litt overrasket over at man kan ha lyst på noe så mye :laughing002

Back
Topp