Lasagne er en av de få «digge» middagene jeg klarer for tiden, og det smaker såååå godt!Jeg har cravings på agurk, rekechips og lasagne av alle ting![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lasagne er en av de få «digge» middagene jeg klarer for tiden, og det smaker såååå godt!Jeg har cravings på agurk, rekechips og lasagne av alle ting![]()
Lasagne er en av de få «digge» middagene jeg klarer for tiden, og det smaker såååå godt!
men det er godt å finne noe som smaker godt om dagen også! 

Det går an! Knekkebrød med makrell, majones og agurk her.Er det mulig å ha lyst på bare brødskiver med leverpostei og agurk og tropisk juice?! Kommer til å spise meg leiMen det går ned mye annet usunt på høykant også!

Eeeelsker sild. Må kjøpe i dag, takk for påminnelsen!Sild som i forrige graviditet. Men har gått fra karrisild til gaffelbiter.
Brødskive med ost og agurk her også! Så rart. Jeg kunne levd på det men jeg må spise variertBrødskive med ost og agurkellers har jeg bare lyst på pizza eller noe med tomatsaus til middag
![]()

Brødskive med pålegg er bare så godt. Her varierer jeg pålegget, og tenker det får være evig nok variasjon!Brødskive med ost og agurk her også! Så rart. Jeg kunne levd på det men jeg må spise variert![]()
Brødskive med pålegg er bare så godt. Her varierer jeg pålegget, og tenker det får være evig nok variasjon!