Craving problemer

Eli.sin

Betatt av forumet
Jeg drømmer om Pepsi Max og isbiter hele dagen.
Men idag skjedde det noe rart.
Sto å laget suppe til mannen og ungene, da jeg pleier å ta litt chilli pulver i... veldig lite siden ingen av oss tåler sånn veldig sterk mat men likevel liker en liten smak av spaice...
Sto seriøst å siklet på Ts med chilli pulver.
Var nesten som om Ts bare sto å fristet meg.... [emoji23]
Helt ut av det blå stappet jeg hele Ts i munnen [emoji33] full av chilli pulver.
DET SVEI SKIKKELIG. Anger jo veldig med det samme [emoji38]
Så nå får jeg høre det av mannen. Han synes det er veldig morsomt.
Tror jeg må ta vekk chilli pulveret i tilfelle det skjer igjen [emoji28]
 
Jeg satt er forleden kveld med masse brownie på bordet. Send på kvelden ser jeg bor på typen og spør når han begynte å spise brownie (han er ikke spesielt glad i det). Svar var det hadde han ikke den kaka hadde jeg visst utsletta selv :facepalm::laughing002
 
Hihi, off. Håper du fikk helt på med melk. Sist fikk jeg lyst på vått sandholdig jord... nå harvdet heldigvis godt mest i kakao
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] fantastisk!!!
 
Uff, kan forestille meg at det ble i det heiteste laget [emoji23] Men jeg elsker også Pepsi Max med isbiter, men nå syns jeg det smaker enda bedre enn vanlig [emoji14]
 
Sist gang måtte jeg ha med meg en boks med grønne epler kuttet opp i terninger(!) overalt hvor jeg gikk.

Foreløpig ingen craving denne gangen...
 
Jeg må slutte å lese denne tråden. Nå fikk jeg spontant lyst på epler :laughing002
 
  • Liker
Reactions: IVA
jeg er kjempe sugen på salat, sjokolade og salt nå før tiden
 
Smågodt! Og sjokolade, men har greid å holdt meg kun til lørdag, selv om jeg har en indre kamp med meg selv når jeg er på butikken
 
Får hver formiddag skikkelig lyst på ordentlig varm mat, da går det mest i Fjordland kjøttkaker med potetstappe og brun saus, må ha for å stille kvalmen. Brødskive frister ikke da, blir kvalm ved tanken.
 
Jeg er veldig glad i både bringebær og lakris. Men tanken på de i sammen gir meg grøssninger:laughing002
Men alt skal prøves minst en gang, så nå står yoghurten på test lista :nailbiting:
 
Back
Topp