Crap!

Fittifutta

Flørter med forumet
Her sitter jeg med lysvåken frøken på 14 mnd, som nekter å sove fordi pappan ga henne smågodt-smudi ... Fordi store broren fikk, så synnes han hun å skulle få, så han blanna alt sammens med coka cola i blendern.

hvorfor heter du ikke FuttiFitta?

Ja, jeg tror jeg bare skal dure agåre i Opærn og logge meg på tråløsen på bensinstasjonen.
Orker ikke hyper unge og muggen gubbe.

Smoothie? Uttales smudi :) Bare å overlate henne til pappa for det han har gjort ;)

Happygirl84 skrev:
Ja,men smågodt?? Smågodt og cola i blender??

Ja, for a tygger ikke orntli ennå, eller joa - hu kan tygge, men setter lett i vranga.
Så da driver vi å blander en del, mest middager og sånn sjølvsagt, men i dag synst jeg blandinga ble litt - tja, hva skal jeg si - voksen tell henner og barnslig av gubben?

Påskeharen skrev:
Smoothie? Uttales smudi :) Bare å overlate henne til pappa for det han har gjort ;)

Ja, ok - takk for norsk opplæring. Ja, nå dura jeg avgåre. Så nå sitter (eller har tenna i tappeten) hema.

Happygirl84 skrev:
Må si jeg lurer veldig på åssen det gikk med cola i blender......?

Ja? Den blanna seg med gotterie ? Eller hva trudde du ?

Fittifutta skrev:

Happygirl84 skrev:

cola-kullsyre-blender?? Rimelig bombe det igrunn..

Kallenavn** skrev:
Hahahaha! Det var noe kjent med deg! ;) Er du flink å rime?

Ikke noe over gjennomsnitte - husker jeg fekk en 3`er på skorn på et dikt, og da rant det ei tåre nerat kinnet tell mor mi. Hu var så rørt, for endli klarte veslejenta seg sånn noenlunde liksom.
Den kvelden ringte a rundt tell naboene og grandtantene, og vi feira. Med tako og sprudlevann fra brusmaskina.

Happygirl84 skrev:

Fittifutta skrev:

Happygirl84 skrev:

cola-kullsyre-blender?? Rimelig bombe det igrunn..

Nå tar du jo for jitt at det var kølsyre i`n. Det var det ikke, for det hadde jeg rista ut. Jeg var sjuk i magan for noen dager sia, og da gjør døvv cola susen.

Du får prøve red bull neste gang, inneholder jo nok av B12 og andre viktige saker og ting.

Ripley skrev:
Du får prøve red bull neste gang, inneholder jo nok av B12 og andre viktige saker og ting.

Intresankt!

Kallenavn** skrev:
Hahahaha! Det var noe kjent med deg! ;) Er du flink å rime?

Haha, tenkte akkurat det samme! Lenge siden sist nå, velkommen tilbake! :)

Back
Topp