Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: susso
Grrrr, så irriterende[&:]!
Det syntes ganske godt at L manglet, men alle skjønner hva som skal stå, og det er som de andre sier tanken som teller.
Lurer også på om feilen ligger hos deg eller hos fotobutikken? For om det ligger hos fotobutikken så har eg villet krevd nye, fort som f..... Er det du som har glippet så send dem ut, ikke tenk mer på det[;)].
BTW: NYDELIGE julekort!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)]
ORIGINAL: thejohan
Sånne ting irriterer meg alt for mye til at jeg hadde sendt de ut! Jeg hadde bestilt nye! [:D]
Kjempefint julekort! Og jeg syns det vises godt at det er en skriveleif der, siden det står med større skrift akkurat det enn det andre.
ORIGINAL: junigull*08
Håper de ordner opp uansett hvem sin feil d er!! De bør jo lese korrektur...
Veldig fint kort[;)][:D]
De gjør ikke det. Alt går på maskiner. Er ganske mange bilder som produseres sånn at det er litt vanskelig å lese korrektur...
Sånne ting irriterer meg alt for mye til at jeg hadde sendt de ut! Jeg hadde bestilt nye! [:D]
Kjempefint julekort! Og jeg syns det vises godt at det er en skriveleif der, siden det står med større skrift akkurat det enn det andre.