crap

skravla

Gift med forumet
det står feil i julekortene mine!!!

Jeg fikk de i posten i dag og det står juehilsen fra.....!!! What to do? jeg syns det er bortkasta og bestille nye, samtidig som at det irriterer meg helt enormt at det står feil!!

Hva hadde du gjort? sendt de ut eller bestillt nye?

Sendt de ut! So what om l'n er fraværende. Folk skjønner hva det skulle ha stått, og det er tanken som teller. [;)]

Hovedspørsmålet er egentlig hvem sin feil det er? [8D] Og egentlig også hvilken pris man snakker om.

MEN, jeg hadde nok ikke giddet å bestille nye. Tipper du har bilde av fineste Julie på, så hvem vil legge merke til den manglende L'en? [:D][;)]

ja det tenker jeg også, men det IRRITERER meg! he he jeg skal legge ut bilde så får dere si hva dere syns!

dødskjipt! men vet ikke om jeg skal gidde å bruke flere 100 kr på nye!

fikk ikke tatt bilde av hel kortet, men her er det!

ORIGINAL: susso

Grrrr, så irriterende[&:]!
Det syntes ganske godt at L manglet, men alle skjønner hva som skal stå, og det er som de andre sier tanken som teller.
Lurer også på om feilen ligger hos deg eller hos fotobutikken? For om det ligger hos fotobutikken så har eg villet krevd nye, fort som f..... Er det du som har glippet så send dem ut, ikke tenk mer på det[;)].

BTW: NYDELIGE julekort!!!!![:)][:)][:)][:)][:)][:)]

jeg vet ikke hvem sin feil det er , men mistenker at den er min![:@] jeg skal prøve å ringe de i morgen å høre hva de sier[:)]

takk, jeg er veldig fornøyd med bildene [:)]

ORIGINAL: thejohan

Sånne ting irriterer meg alt for mye til at jeg hadde sendt de ut! Jeg hadde bestilt nye! [:D]

Kjempefint julekort! Og jeg syns det vises godt at det er en skriveleif der, siden det står med større skrift akkurat det enn det andre.

åååååååh ja meg også! jeg irriterer meg grønn over det nå!! Jeg skal ringe de i morgen![:@]

da har jeg sendt de en mail så får jeg se hva de svarer![:)]

takk[:)]

Håper de ordner opp uansett hvem sin feil d er!! De bør jo lese korrektur...

Veldig fint kort[;)][:D]

ORIGINAL: junigull*08

Håper de ordner opp uansett hvem sin feil d er!! De bør jo lese korrektur...

Veldig fint kort[;)][:D]

De gjør ikke det. Alt går på maskiner. Er ganske mange bilder som produseres sånn at det er litt vanskelig å lese korrektur...

ja mailen jeg sendte nå måtte jeg skrive på engelsk, så det er vel tvilsomt at noen leserf norsk korrektur uansett!

Sånne ting irriterer meg alt for mye til at jeg hadde sendt de ut! Jeg hadde bestilt nye! [:D]

Kjempefint julekort! Og jeg syns det vises godt at det er en skriveleif der, siden det står med større skrift akkurat det enn det andre.

Jeg er enig..
Sånt irriterer meg sykt, og jeg hadde nok bestilt nye hvis jeg hadde hatt penger til det..

Back
Topp