Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror jammen meg jeg skal bestille meg en, siden det bare er positive erfaringer. Kjenner jeg sliter med å finne en skikkelig behagelig ammestilling med den puta jeg har, og begynner å få vond rygg og skuldre allerede.. Ikke bra!
Jeg får den ikke til å funke. Tror jeg har for store pupper. Blir sittende å løfte opp puppen når ungen ligger på den ammeputen. Men jeg er ikke vant til å bruke ammepute da, fikk bare lånt en for å prøve...
Jeg begynner å få innmari vondt i ryggen nå, og begynner også bli ganske sår da jeg ikke klarer å legge henne i helt riktig stilling. Så tenker det er verdt de pengene når så mange timer av dagen blir brukt på amming. Får heller selge om den ikke blir brukt ja!Jeg kjøpte ikke ammepute denne gangen, hadde sånn veldig tradisjonell sist og det var ikke det helt store. Mange tipset meg om at det var like godt å droppe ammepute nå, så tenkte vi skulle prøve uten, men jeg har virkelig savnet god støtte og har også bestilt denne fra Babybanden nå.
Jeg har også store pupper. Oh well, får teste og heller selge den igjen om så.
Jeg har melonpupper og elsker Cosyfix. Må ha den nede på magen, så om jeg hadde vært veldig overvektig, så hadde det kanskje ikke fungert like bra. Jeg legger baby rett på puta, så har ikke armene under. Da kommer han for høyt opp.