Cozyfix ammepute

Leia18

Elsker forumet
JuniJubel2021
Orker ikke lete etter utstyrstråden :rolleyes:
Men dere som har cozyfix ammepute og nå har prøvd den ut litt, er dere fornøyde? Evt. noen med en annen anbefaling? :happy:

Er så utrolig fornøyd! Så kjekt å kunne klipse rundt seg, så bebis ikke faller ned i sprekken mellom pute og kropp, men det er ikke alltid jeg fester den heller. Og bebis legger seg på rygg i melkekoma på den når hun er ferdig [emoji28]

Jeg er veldig fornøyd, med tre tette så er det genialt å ha frie hender samtidig mer mobil [emoji5]

Liker den ikke, men lenge siden vi har prøvd den ut nå også.

Hadde ikke klart meg uten. Med storesøster trengte jeg armene fri for å koble til. Prøvde flere andre også.

Med denne kraftkaren (skikkelig sugetak fra dag 1) hadde jeg muligens klart meg med doomoo som jeg først kjøpte med storesøster, men da hadde jeg ikke visst om Cosyfix. Storesøster bart skled ned når jeg måtte ty til «hamburgergrepet», c-grepet og andre ammetriks.

Og nå har jeg begge armer fri og kan skrive her mens lillebror ligger og dupper og dier. [emoji7]

Sniker fra juli. Jeg elsker den! Mini har i perioder grått ekstremt mye og slitt med å koble seg på, derfor har jeg måttet gå og amme mye. Da har puta vært så smart, da hun liksom ligger på brettet og jeg trenger bare støtte/sikre under. Jeg har også kunnet sitte å spise middag mens mini ammer, hun bare ligger på brettet og jeg har begge hender fri. Når hun sovner og endelig har funnet litt ro, kan hun bli liggende mens jeg får spist ferdig.

Var veldig fornøyd med den med første i hvertfall :) reddet ryggen min under ammingen!

Sniker fra oktober18. Hadde den med førstemann og elsket den. Etter å ha plyndret fælt, ble alt mye bedre da jeg fikk den i hus. Verdt hver krone.

Den er helt fantastisk! Både jeg og lillegutt liker den, han sovner på den hver gang i matkoma. Et av de beste kjøpene jeg har gjort så langt:)

Er også veldig fornøyd med denne. Verdt hver en krone [emoji4]

Tror jammen meg jeg skal bestille meg en, siden det bare er positive erfaringer. Kjenner jeg sliter med å finne en skikkelig behagelig ammestilling med den puta jeg har, og begynner å få vond rygg og skuldre allerede.. Ikke bra!

Jeg kjøpte til førstemann.. brukte den pittelitt i starten, men sia da har den bare ligget ubrukt. Ikke brukt den til denne karen heller, så den blir lagt ut til salgs tenker jeg. Bruker ammeputa til BBhugme nå - kjempefornøyd :)

Tror jammen meg jeg skal bestille meg en, siden det bare er positive erfaringer. Kjenner jeg sliter med å finne en skikkelig behagelig ammestilling med den puta jeg har, og begynner å få vond rygg og skuldre allerede.. Ikke bra!

Jeg kjøpte ikke ammepute denne gangen, hadde sånn veldig tradisjonell sist og det var ikke det helt store. Mange tipset meg om at det var like godt å droppe ammepute nå, så tenkte vi skulle prøve uten, men jeg har virkelig savnet god støtte og har også bestilt denne fra Babybanden nå.

Jeg får den ikke til å funke. Tror jeg har for store pupper. Blir sittende å løfte opp puppen når ungen ligger på den ammeputen. Men jeg er ikke vant til å bruke ammepute da, fikk bare lånt en for å prøve...

Jeg får den ikke til å funke. Tror jeg har for store pupper. Blir sittende å løfte opp puppen når ungen ligger på den ammeputen. Men jeg er ikke vant til å bruke ammepute da, fikk bare lånt en for å prøve...

Jeg har også store pupper. Oh well, får teste og heller selge den igjen om så.

Jeg kjøpte ikke ammepute denne gangen, hadde sånn veldig tradisjonell sist og det var ikke det helt store. Mange tipset meg om at det var like godt å droppe ammepute nå, så tenkte vi skulle prøve uten, men jeg har virkelig savnet god støtte og har også bestilt denne fra Babybanden nå.
Jeg begynner å få innmari vondt i ryggen nå, og begynner også bli ganske sår da jeg ikke klarer å legge henne i helt riktig stilling. Så tenker det er verdt de pengene når så mange timer av dagen blir brukt på amming. Får heller selge om den ikke blir brukt ja!

Jeg har også store pupper. Oh well, får teste og heller selge den igjen om så.

Jeg har melonpupper og elsker Cosyfix. Må ha den nede på magen, så om jeg hadde vært veldig overvektig, så hadde det kanskje ikke fungert like bra. Jeg legger baby rett på puta, så har ikke armene under. Da kommer han for høyt opp.

Jeg har melonpupper og elsker Cosyfix. Må ha den nede på magen, så om jeg hadde vært veldig overvektig, så hadde det kanskje ikke fungert like bra. Jeg legger baby rett på puta, så har ikke armene under. Da kommer han for høyt opp.

Jeg er ikke overvektig i det hele tatt, og har ikke armen under, men funker ikke likevel. Men det er vel som med alt annet babyutstyr - vane, og smak og behag... [emoji6]

Back
Topp