Covid

Viica

Forelsket i forumet
Flere her som har hatt/har covid i svangerskapet? Jeg testet positivt forrige mandag og synes ikke jeg blir helt bra :arghh: Kroppen kjennes tung og sliten, vondt å svelge, hoster enda. Sykemeldt ut uka, merker jeg gruer meg til jobb + to barn og alt som skal gjøres til jul når energien er helt fraværende...

Min venninne hadde det under svangerskapet. Tror nok det var tøft for henne, og hun brukte flere uker på å komme seg.. jeg hadde det i fjor, og minnes at jeg brukte godt 2 uker på å komme meg samtidig som at hals/hoste hang igjen i 2-3 mnd.

Ja jeg hadde det i starten av svangerskapet, ca 10-12 uker på vei. Var dritt dårlig i 2 uker og slakk og tungpustet i 4 uker, så tok veldig lang tid å bli bra. Hvil deg mye og lytt til kroppen. Jeg drakk mye te uken koffein og med honning og sitron. Det hjalp både på halsen, pusten og hosting.

Jeg hadde det også rundt uke 10, men tror jeg var veldig heldig. Syns i alle fall ikke det satt i så lenge. Var syk en liten uke og hostet litt etter det.

Da var det min tur med Covid :banghead: Har hanglet i flere dager.. måtte jo selvfølgelig få det når ene ettåringen tørket snørret sitt i munnen på meg forrige dagen, og to timer etterpå sender vi han hjem med nesten 40 i feber:arghh: Moren ringer og sier han må sendes ut i bilen, for hun har akkurat testet positiv:hilarious: Herlige dager altså:p Formen kunne vært verre, men du hendelse så trøtt og slapp i kroppen. Og hals fra h*****:depressed:

Jeg testet positivt på fredag litt dårlig form . I mitt forrige svanger skap i 2021 fikk jeg også korona fikk det da 2 desember og ble frisk 29 var veldig dårlig da var inn og ut av sykehus og fikk masse veske flere ganger . Og var helt utslitt . Ble da frisk 2 ganger før fødsel . Er i uke 22 nå ikke i nærheten av syk sånn som sist .

Hadde Korona for 3 uker siden. Fortsatt ekstremt tett i nesa og hoster litt..

Testa positiv i går, men har sålangt bare hatt forkjølelsessymptomer med tett nese, rennende øyne og litt kløe i halsen og litt trøtt kanskje. Hadde covid sist i Januar og fikk booster dose i slutten av September. Håper det holder seg sånn da. Var faktisk litt overrasket over positiv test siden jeg bare er "forkjøla", men vi skulle jo egentlig i julemiddagsbesøk søndag som nå dessverre blir avlyst...

Hadde korona i uke 5-6. Var i helt fin form, bortsett fra at det kjentes ut som om jeg hadde hodet under vann i 3-4 dager. Tett i ørene, så jeg slet med å høre, tett «i ansiktet» og generelt susete.

Jeg har vært mye dårligere gjennom hele høsten, med forkjølelse, hoste og feber, men det er ikke korona..

Hadde korona i uke 5-6. Var i helt fin form, bortsett fra at det kjentes ut som om jeg hadde hodet under vann i 3-4 dager. Tett i ørene, så jeg slet med å høre, tett «i ansiktet» og generelt susete.

Jeg har vært mye dårligere gjennom hele høsten, med forkjølelse, hoste og feber, men det er ikke korona..
Føler og jeg har vært mye dårligere av vanlige former for forkjølelse. Vi testa oss bare fordi vi skulle i middag besøk med eldre i risikogruppen ellers hadde vi sikkert ikke tenkt på å teste oss engang.

Back
Topp