Covid

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Da har vi fått Covid i hus og jeg testet positiv i dag. Er trøtt, har hodepine og sykdomsfølelse i kroppen, rennende nese og kjenner at halsen er litt vond. Redd for å bli dårlig og har krisemaksimert litt i dag.. Realisten i meg sier at det sikkert går fint, da jeg har fått 3 vaksinedoser også.. Meen. Noen som har hatt covid nylig og hvilke symptomer hadde dere?
 
Sniker. Hadde corona forrige uke. Ingen vaksiner her. Hadde kroppsverk og kastet opp dag 1. Dagen etter var det borte og byttet ut med forkjølelsessymptomer. Slapp unna både hodepine og feber. Forkjølelsen henger fortsatt litt igjen, men er tilbake til normal hverdag. Baby vokser og trives virker det som. God bedring! Dette går helt sikkert helt fint! ❤️
 
Sniker. Hadde corona forrige uke. Ingen vaksiner her. Hadde kroppsverk og kastet opp dag 1. Dagen etter var det borte og byttet ut med forkjølelsessymptomer. Slapp unna både hodepine og feber. Forkjølelsen henger fortsatt litt igjen, men er tilbake til normal hverdag. Baby vokser og trives virker det som. God bedring! Dette går helt sikkert helt fint! ❤️

Takk! Godt å høre at du slapp unna med milde symptomer - det hjalp å høre :Heartred
 
Testet positivt tirsdag kveld. Hadde da litt vondt i hodet, kløe i halsen og litt «trangt» å puste. På onsdag lå jeg rett ut med feber og skikkelig influensa-følelse med verkende kropp. Hadde ikke matlyst og begynte å hoste en del. Torsdagen var jeg noe bedre. Fredag var jeg helt fin fra de plagene, begynte å bli tett i nesa og litt «bomull» i hodet. Har to vaksinedoser, syntes i grunn gravidplagene var det verste oppi alt :) God bedring! Håper dere kommer unna med et greit forløp ❤️
 
Hadde corona i starten av januar og fikk snue og vondt i halsen. Mistet smak og luktesans på dag 3, men ellers var selve forløpet veldig mildt for min del. Hadde 2 vaksinedoser - der dose 2 ble satt i slutten av november :)
 
Da har vi fått Covid i hus og jeg testet positiv i dag. Er trøtt, har hodepine og sykdomsfølelse i kroppen, rennende nese og kjenner at halsen er litt vond. Redd for å bli dårlig og har krisemaksimert litt i dag.. Realisten i meg sier at det sikkert går fint, da jeg har fått 3 vaksinedoser også.. Meen. Noen som har hatt covid nylig og hvilke symptomer hadde dere?
Jeg ble også ferdig med det i januar. 2. dose i september. Mildt forløp, ingen feber, mistet ingen sanser. Det var som en litt rar forkjølelse. Nysing og rennende nese. Forkjølelsessymptomene varte i ca en uke, og jeg var litt slapp i ca to uker. Alt er bra med både meg og baby nå.

God bedring!
 
Tusen takk for svar, dere :Heartred Hadde feber i går kveld, men den ser ut til å har sluppet taket. Det klør i halsen og jeg har begynt å hoste litt. Håper jeg slipper unna mer feber og den verste hosten. Mye som blir ekstra slitsomt som gravid ^^
 
Testet positivt idag, 4 uker før termin. Vondt i hodet, hals og feberfølelse. Satser på det er god timing og over før baby kommerxsmile2
 
Fikk det i vinterferien. Sterke forkjølelsessymptomer, litt kroppsverk, litt tungt å puste, men ingen feber. Hosten satt i ganske lenge, men ellers var det ingenting i forhold til formen i begynnelsen av svangerskapet
 
God bedring :Heartred
 
Back
Topp