Cotage cheese

monaogmini

Glad i forumet
Tenkte jeg skulle begynne å spise dette, men fy så fælt den smaker rett fra boksen. Så derfor vil jeg gjerne ha fantastiske råd til ting jeg kan blande den med slik at den blir litt bedre, ja kanskje til og med fantastisk? :D Helst skal det fortsette å være sunnt da.

Jeg synes det er kjempegodt rett fra boksen, og enda bedre om du har litt syltetøy til :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Nøtter, kanel og litt syltetøy:) eller som en fantastisk dessert hvor du pisker krem og blander inn i cottage cheesen, digg;)

Testa noe nytt i helgen.

Stekte biff på lørdag, og hadde cottage cheese oppå biffen mens den lå i panna så den ble litt lun, var nydelig :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Her bruker vi cottage cheese til det meste :)
På salater, med kjøtt, med frukt og kanel, på brødskiver med kjøttpålegg, rett fra boksen.. Ja, you name it! :)

Jeg lager gode og sunne pannekaker:-) For en stor mettede pannekake bruker jeg to egg, en banan, 3 ss cottagecheese(gjerne mer, prøv deg frem) og litt havregryn så røren ikke blir så rennende! Hvis du tar dette som en middag er det veldig godt med bananbiter eller evnt annen frukt du er glad i, tar jeg det som frokost bruker jeg sukkerfritt blåbærsyltetøy:-)

Blandar cottage cheese i salat. Har set på skiven me syltetoy på. Me frukost.. Syns den e knallgod .

Jeg forsøker å få til det samme selv. Ble tipset om å forsøke med ublandet Fun Light oppå. Ikke en umiddelbar suksess. Nå har jeg forsøkt å lage lapper av det med havregryn og vann, og det blir ganske godt. Blir mer og mer vant til konsistensen, nå kan jeg synes det er ok med ei skje rett fra boksen.

Sukkerfritt syltetøy-eple,blåbær, jordbær og bringebær.
Nøtter.
Røre inn små agurkbiter i.

Selv bruker jeg det som pålegg på brødskiva:P

Jeg klarer rett og slett ikke å synes at cottage cheese er godt jeg. Kan spise litt om jeg får det med bær, epleog kanel el.l., men godt er det virkelig ikke ifølge mine smaksløker.... Svigerinna mi spiser cottage cheese til ALT, så smaken er ok som baken.... ;-)

Mine varianter med cottagecheese:

Brød med cc i
Cc med peanøttsmør
Cc med bær
Cc med kanel og eplebåter til(bruker det som dip)
Cc med agurk
Eller cc med sukkerfritt syltetøy i :)

Hata det i starten pga konsistensen men nå spiser jeg en del av det :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg elsker denne blandingen:

cottage chees

Noen pistasjnøtter

Noen blåbær

Kakaotopping med chili (dette er ett krydder man får kjøpt fra santa maria

Himmelsk blanding!!! :D

Bruker CC til det meste :)
CC, banan, sukrin+ og kanel! Mmm det er deilig :)

Har virkelig undervurdert denne boksen så grådig! Det er så godt og det metter noe utrolig! Men man må venne seg til smaken og konsistensen!;)

Back
Topp