Cosylan hostesaft

ORIGINAL: Kranglefanten

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ORIGINAL: Kranglefanten

Står på min at man skal ta 5-10ml 3-4 ganger daglig..

Av erfaring burde du ta 5 ml først...for med 10ml kan kroppen få litt sjokk og du kan bli ganske så fjern[8D]

Da kjører jeg på med 5 (og 1/2[8D]) ml med saft.
Jeg er egentlig kjempenøye med resepter og sånn, men nå er så desp!!!!

Hehe, en gang i blant blir det bare sånn.

Jeg var også ganske så desp da jeg fikk Cosylanen for første gang i januar 08..hadde vært på fylla og skulle gå hjem..var snø og is og kaldt, så klarte jeg å skli på isen på toppen av ei steintrapp og landet sånn at det ene trinnet traff meg rett i ribbeina. Knakk 2 ribbein og bristet lårhalsbeinet..pluss at jeg fikk influensa og lungebetennelse. Var såååå deilig å hoste daa[8D] Gikk fjern nesten hele dagen, i 1,5 uke...med en blanding av pinex/paralgin forte og cosylan innabords[8D]

Auauauaua, SÅ vondt har jeg nok ikke...
Skal bare ta nå i kveld så jeg kanskje kan få sove litt og forhåpentligvis komme meg på jobb i morra[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg hadde tatt en spiseskje. Jeg har en veldig tørrhoste og har fått litt cosylan av mamma. Da får halsen hvile og det gjør du gså.

Tok 5 ml jeg, tenker det holder i første omgang. Håper ikke jeg må ta noe mere heller da...

Ville tatt 10 ml før jeg hadde lagt meg som nødstilfelle[;)]

Jeg hadde tatt en spiseskje. Jeg har en veldig tørrhoste og har fått litt cosylan av mamma. Da får halsen hvile og det gjør du gså.

Tok 5 ml jeg, tenker det holder i første omgang. Håper ikke jeg må ta noe mere heller da...

Jeg håper det hjelper[:)] Jeg er bollapinnsvin,så jeg må nok ha litt mer[8D]

Haha, trukke det har så mye å si da. Alle skal jo tydeligvis ta det samme såeh...
Menne hvis ikke det hjelper noe kjører jeg på med litt mere[;)]

Og by the way pinnsvin er skjønne[:D]

Jeg håper det hjelper[:)] Jeg er bollapinnsvin,så jeg må nok ha litt mer[8D]

Haha, trukke det har så mye å si da. Alle skal jo tydeligvis ta det samme såeh...
Menne hvis ikke det hjelper noe kjører jeg på med litt mere[;)]

Og by the way pinnsvin er skjønne[:D]

*Fnis* Spesielt de tjukke[:D]

Men atte jeg har tatt mer enn 5 fordi 5 ikke har noen effekt..

Hehhe, ja spesielt de[:D]
Jaja, da gjenstår det å se for meg da...

ORIGINAL: vand

Doseringen er 5-10 ml 3-4 ganger i døgnet for voksne (I følge felleskatalogen).

Når jeg hoster som verst, så tar jeg ei skje på kvelden, hjelper kjempegodt!

jeg er ikke så streng som de andre damene her inne, så ta den ei skje og håper at det fungerer! [;)]

sign 

Back
Topp