CORSODYL MUNNSKYLLEVANN!!!

helen79

Forumet er livet
Andre som bruker den?
Fikk beskjed av tannlegen igår å kjøpe den. Har fått tilbake, såvidt bare litegranne, betennelsen i tannkjøttet rundtom venstre visdomstann, den er komt mer frem, så snart kan jeg trekke den. Men tilbake til poenget. Noen som har prøvd den? Den skal visst være god mot ta betennelsen vekk. Mister jo fullstendig smakssansene, tilogmed vann smakte dritt. Jeg var dum å tok den ettermiddagen igår, hadde ekkel smak flere timer etterpå.

jeg brukte den en periode. jada, mista alt av smaksanser [8D] så hvis en er avhengig av at mat må smake godt - så er dette en ypperlig slankekur [:D]

(desverre trenger jeg bare Vite at maten er god...[>:])

Men hvor lenge ventet du da, etter hver skylling, med å spise noe med smak som gjerne *hjalp*?

ORIGINAL: Kittekat

Mhm, brukte det og Corsodyl krem når jeg hadde betennelse i tungepiercingen.
Smaker motbydelig, men det tar vekk betennelsen![:)]

Ja, smaker dritt, men fungerer, sånn medisin pleier å gjøre.[&:][:'(][;)]

Bruker den når jeg har munnsår og den tar knekken på det fort. Tror bare jeg har vent meg til smaken jeg[8D][8|][:D]

Jeg fikk en liten betennelse da siste visdomstanna mi begynte og komme fram, jeg kjøpte en som heter hextril eller no, den funka veldig bra på meg, tror jeg brukte den i 3 eller 4 dager så var betennelsen vekk.

Jeg snakka ikke med tannlege da, bare husker at bror min brukte den når han hadde betennelse.

Syns den var helt greit på smak og kan ikke huske at smaksløkene mine ble så forstyrra heller.

Men det beste er vel å høre på anbefalingen fra tannlegen.[:)]

ORIGINAL: helen79

Men hvor lenge ventet du da, etter hver skylling, med å spise noe med smak som gjerne *hjalp*?

etter noen dagers bruk så kom ikke smaksansen tilbake igjen i løpet av dagen [8D]
måtte slutte helt før den var på plass [:)]

ORIGINAL: **Flash**

etter noen dagers bruk så kom ikke smaksansen tilbake igjen i løpet av dagen [8D]
måtte slutte helt før den var på plass [:)]

Å, bæsj, altså.[:'(][&:]

Jeg fikk anbefalt den av tannlegen etter å ha sått ut fortennene mine. Jeg fikk beskjed om å bare bruke dette en liten stund fordi langvarig bruk kan misfarge tennene.

ORIGINAL: chantonet

den er veldig god men du skal ikke skylle munnen med den for den kan gi misfarging på tennene!

ta heller på en q-tips og smør det inn sånn....

Tannlegen igår sa jeg skylle....[8|]

Ja, fikk beskjed om 3-4 dager.

ORIGINAL: ~Fruen~

Ja, fikk beskjed om 3-4 dager.

Men da gjør du det og tenker ikke mer på det.

Men husk de rådene jeg så lengre oppe om tannkrem osv. Det var veldig viktig så de til meg på apoteket for å få rett virkning av middelet

Ja, okei. Da gjør jeg det.

Takk.[;)]

hvor kjøpes det?

Apoteket

ORIGINAL: Schmoopy

hvor kjøpes det?

Back
Topp