Corosdaily tannkrem, prøvd den?

Har ikke prøvd, og kan ikke si jeg ble så veldig frista til å prøve heller, siden du beskriver den sånn!:-P Corsodyl i seg selv er jo ikke noe godt! Brukes kun i nøden her (betent tannkjøtt osv), så takker nok pent nei til den der!;)

Har ikke prøvd, og kan ikke si jeg ble så veldig frista til å prøve heller, siden du beskriver den sånn!:-P Corsodyl i seg selv er jo ikke noe godt! Brukes kun i nøden her (betent tannkjøtt osv), så takker nok pent nei til den der!;)

Smakte mugg rett og slett :p hihi
Har litt problemer med tannkjøtt jeg også, bruker corosodyl nesten hver dag, så derfor anbefalte hun denne. Synd det ikke er retur på den :o:p

Har ikke prøvd selv og frister ikke å prøve heller :-P

Hvilke problemer har du da?
Kunne kanskje holdt med listerine gum therapy.

Har brukt både Corsodyl skyllevann og gel, men har sluppet unna med korte perioder heldigvis :-)

Har ikke prøvd selv og frister ikke å prøve heller :-P

Hvilke problemer har du da?
Kunne kanskje holdt med listerine gum therapy.

Har brukt både Corsodyl skyllevann og gel, men har sluppet unna med korte perioder heldigvis :-)

Hva er det? Jeg reagerer på tannkrem, til og med på de uten såpe.
Så hun sa denne burde jeg prøve og gikk ikke det burde jeg slutte med tannkrem og bare pusse uten og skylle med fluor etterpå!
Men denne kan jeg ikke pusse med, da bare brekker jeg meg:p

Hva er det? Jeg reagerer på tannkrem, til og med på de uten såpe.
Så hun sa denne burde jeg prøve og gikk ikke det burde jeg slutte med tannkrem og bare pusse uten og skylle med fluor etterpå!
Men denne kan jeg ikke pusse med, da bare brekker jeg meg:p
Skyllevann som hjelper ved begynnende inflammasjon i tannkjøttet.

Har du prøvd alle er det vel ikke mye mer å gjøre? Ville prøvd å børste med munnskyllevann som inneholder fluor samt bruke den til å skylle munnen etterpå.

Du kan prøve å gå tilbake, kan hende den ikke skal være sånn, men aldri prøvd så jeg vet ikke :-o

Vurderte det en gang e va på apoteket, men ombestemte meg. Fikk en følelse av at denne kom e IKKE til å bruke mer enn 1 gang :p

Back
Topp