Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste det på VG.Hvis du legger ut innlegg som refererer til noe så i hvertfall legg til hvor du fant informasjonen. Ellers blir det bare for å uroe og skremme andre. Ingen trenger mer usikkerhet nå.
Så lenge du tar forhåndsregler og gjør det du kan for å beskytte deg men du likevel blir smittet vil sykehuset gjøre alt de kan.
Som jeg svarte deg tidligere, jeg skrev kun det jeg leste.Som jeg skrev til deg i en annen tråd:
Synes det er farlig og unødvendig å skrive det på den måten du gjør her. Det sprer bare redsel og misinformasjon.
Så langt har forskere testet navlestreng og morsmelk - ingen av delene har inneholdt viruset.
Vi vet ikke at dette tilfellet er et smittetilfelle mellom mor og barn. Det er ikke bevist at mor har smittet sitt barn.
Please, ikke hopp til konklusjoner og spre unødvendig frykt og redsel Det trenger vi gravide fruer ikke!!!
Enig. Her forbereder jeg meg på fødsel alene. Farmor får ikke komne å passe storesøstrene da hun er avhengig av ferge for å komme hit og må ut av bilen under overfart med ferga. Den neste som skulle passe jentene har en mann med nyoppdaget kreft så hun får heller ikke lov i tilfelle noen av oss plutselig skulle ha viruset uten at vi vet det. En kollega so ikke kjenner jentene har sagt at hun godt kan kjøre meg til sykehuset så det blir nok løsninga om inke hele situasjonen roer seg før fødselen starter.. Er faktisk ikke så redd for å skulle få selve viruset. Men det å føde oppi alt dette kaoset
Det er den uvissheten som er ille. Det er fint av kollegaen din da, vi får bare lage mange plan b, c, d osv. Vi har friske (foreløpig) besteforeldre under 60, som bor i nabolaget, men forbereder meg på å inn alene, har en 2 åring som er veldig forkjøla nå så er vel bare spm om tid før jeg eller faren får noe. Er også engstelig for at det ikke skal være nok folk på jobb, ser fler og fler ansatte på sørlandets sykehus må i karantene.Enig. Her forbereder jeg meg på fødsel alene. Farmor får ikke komne å passe storesøstrene da hun er avhengig av ferge for å komme hit og må ut av bilen under overfart med ferga. Den neste som skulle passe jentene har en mann med nyoppdaget kreft så hun får heller ikke lov i tilfelle noen av oss plutselig skulle ha viruset uten at vi vet det. En kollega so ikke kjenner jentene har sagt at hun godt kan kjøre meg til sykehuset så det blir nok løsninga om inke hele situasjonen roer seg før fødselen starter
Enig. Her forbereder jeg meg på fødsel alene. Farmor får ikke komne å passe storesøstrene da hun er avhengig av ferge for å komme hit og må ut av bilen under overfart med ferga. Den neste som skulle passe jentene har en mann med nyoppdaget kreft så hun får heller ikke lov i tilfelle noen av oss plutselig skulle ha viruset uten at vi vet det. En kollega so ikke kjenner jentene har sagt at hun godt kan kjøre meg til sykehuset så det blir nok løsninga om inke hele situasjonen roer seg før fødselen starter