Corona

Info fra appen til Oslo Universitetssykehus:

5063F629-A808-49AB-A5DB-678E28F76300.jpeg

Jeg ble oppringt i går om at mitt forsøk avbrytes. Om ikke det hadde skjedd, ville jeg antakeligvis hatt egguttak til uken.

Den fra Riksen fikk jeg også, og synes så synd på dere som blir berørt :Heartpink

Huff, ja det var det er fryktet! Det er slike tjenester jeg er redd tas først når de styrker beredskapen :(

Leste nå at st.olavs fortsetter egguttak og befruktning der hvor forsøket er i gang, men st innsett av embryo ikke vil skje før situasjonen er mer avklart

Ok, så de som allerede er igang med stimulering får fortsette til uttak? Det er jo fantastiske nyheter:Heartred

Det som sto idag i hvertfall - men at eggene blir fryst (altså ingen innsett). Ja prosessen før uttak er jo krevende så greit å «bli ferdig» med akkurat den delen

Jeg fikk egguthent på Hausken Oslo i dag, men de kunne ikke love at eggene kunne dyrkes til blastocyst pga ressursspørsmål. Er så kjedelig å måtte avbryte, men samtidig totalt krise om man havner i koronakarantene eller klinikken stenger tett opptil egguttak. Er mye vi kjører kroppen gjennom! Så det er nok vanskelig for alle klinikkene, tror jeg :bag:

Så trist.....Helt forferdelig å måtte avbryte nå, selv om det er forståelig at de gjør det nå mtp situasjonen...men dog....
Det går greit. Det står jo ikke om liv og død for min del. Jeg har jo egentlig skjønt at det gikk den veien. Vi tok en vurdering før sprøytestart, og satset på at det skulle ta noen dager til før samfunnet ble så lammet som dette.

Vi sender henvisning til Porsgrunn nå, men blir ikke tatt inn inntil videre. Det er forventet fra min side, jeg trenger bare lyspunktet langt der framme.

Så bra at du fikk ha uttak idag, sikkert en stor lettelse. Ja, er bare å ta dagene fremover som de kommer og håpe på det beste, ikke annet å gjøre. :Heartred
Jeg fikk egguthent på Hausken Oslo i dag, men de kunne ikke love at eggene kunne dyrkes til blastocyst pga ressursspørsmål. Er så kjedelig å måtte avbryte, men samtidig totalt krise om man havner i koronakarantene eller klinikken stenger tett opptil egguttak. Er mye vi kjører kroppen gjennom! Så det er nok vanskelig for alle klinikkene, tror jeg :bag:

Jeg er nå glad for at jeg ikke er begynt på medisiner enda. Å fly til Stockholm for uttak, det kan jeg vente litt med:happy:

Fikk tlf fra Porsgrunn om at alt er satt på vent til situasjonen endrer seg. Vi skulle inn til første samtale.

Back
Topp