Coop/ xtra produkter

ORIGINAL: Raemec

Våtserviettene syns jeg forøvrig at stinker, og ungene blir røde/såre av de...
Så her bruker mannen de i garasjen/når han mekker bil, ypperlig til å fjerne olje, maling o.l.[;)]

Både Coop-serviettene og Xtra-serviettene har gjort det veldig bra i tester. http://www.testvinnerene.no/2008/07/test-vatservietter/

Bruker mye coop Anglamark fordi de er økologiske og allergivennlige. Ellers bruker jeg ikke noe av billigmerkene. Synes det er viktigere å støtte opp om økologisk og fairtrade enn å få alt så billig som mulig[;)]

ORIGINAL: Lykkeliky

Så her bruker mannen de i garasjen/når han mekker bil, ypperlig til å fjerne olje, maling o.l.[;)]

Både Coop-serviettene og Xtra-serviettene har gjort det veldig bra i tester. http://www.testvinnerene.no/2008/07/test-vatservietter/

De stinker vel fordi de ikke inneholder parfyme [:D] Fjerner maling/olje og slikt med Libero og, men kjøper heller de billige.. Dessuten bruker jeg de kun til å tørke hender, munn og spisebordet [8D]

Finnes det kjøttkaker/karbonader som er ferdigprodukt som smaker godt da? Syns det smaker dritt uansett om det er billig eller dyrt..[8|]

Coop Biffkarbonader var LITT gode.. De er vel med nå kun når det er 3 for 69, som forresten er GENIALT![:D]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Vesla85

ORIGINAL: bondekone

jeg har prøvd winerpølsene dems og syntes de var utrolig salte[&:]

Veldig skeptisk til pølsene deres jeg også altså. Er kun Gilde jeg liker der (både i grillpølser og kjøttpølser/tykkpølser)

Nei de pølsene er faktisk driiiitgode!
Jeg er litt sånn at jeg bare liker Gilde, men synes ikke Gildes wienerpølser er så gode.
Prøvde noe motvillig coop sine og ble skikkelig positivt overrasket, beste wienerpølsene jeg har smakt faktisk (kjøpt i butikk)
Tror de fikk terningkast 5 på en test for en stund siden og hvis jeg ikke tar helt feil.

Har du smakt coop grillpølser og tykkpølser/kjøttpølser? Hvordan smaker de i forhold til Gilde?

Spørs om jeg må ta sjansen å prøve da [:)]

ORIGINAL: pandalise

Finnes det kjøttkaker/karbonader som er ferdigprodukt som smaker godt da? Syns det smaker dritt uansett om det er billig eller dyrt..[8|]

Coop Biffkarbonader var LITT gode.. De er vel med nå kun når det er 3 for 69, som forresten er GENIALT![:D]

Gildes kjøttkaker er jo dritgode!!!

ORIGINAL: Tøsa

Veldig skeptisk til pølsene deres jeg også altså. Er kun Gilde jeg liker der (både i grillpølser og kjøttpølser/tykkpølser)

Nei de pølsene er faktisk driiiitgode!
Jeg er litt sånn at jeg bare liker Gilde, men synes ikke Gildes wienerpølser er så gode.
Prøvde noe motvillig coop sine og ble skikkelig positivt overrasket, beste wienerpølsene jeg har smakt faktisk (kjøpt i butikk)
Tror de fikk terningkast 5 på en test for en stund siden og hvis jeg ikke tar helt feil.

Har du smakt coop grillpølser og tykkpølser/kjøttpølser? Hvordan smaker de i forhold til Gilde?

Spørs om jeg må ta sjansen å prøve da [:)]

Coop grillpølser er knallgode. Og best i test hvis ikke jeg husker feil. *lete etter link* *FANT DEN* http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/matogdrikke/test-av-grillpoelser-2226265.html#top1

ORIGINAL: pandalise

Gildes kjøttkaker er jo dritgode!!!

Mhm! Jeg spiser bare Gilde der altså. Synd at prisen er ganske heftig på kjøttkaker..

Xtra kyllingfilet (2 kg frosset pakke), var IKKE god!

Synes de er gode jeg [:)]

Vi bruker både xtra våtservietter og coop bleier på lillegutt vi [:)] Fornøyde med det!
Også kjøper jeg xtra kyllingfilet, nam nam [:)]

ORIGINAL: Tonemoj

Xtra kyllingfilet (2 kg frosset pakke), var IKKE god!

Synes de er gode jeg [:)]

Jeg også! [:)]

Xtra egg kjøper vi også forresten. 18 egg til samme pris av 6 Prior-egg. [:)]

Ja, men det spiller vel ingen rolle hvordan de gjør det i tester når de mer eller mindre spiser opp huden til ungene her? Da driter jeg langt i tester![;)]

Syns wienerpølsene er alt for seige i skinnet... Modern måtte skrelle de til ungene her og nevøen min, for ellers ville de ikke spise[8D]

Ja, men det spiller vel ingen rolle hvordan de gjør det i tester når de mer eller mindre spiser opp huden til ungene her? Da driter jeg langt i tester![;)]

Selvsagt!! Tenkte bare å opplyse om det, siden mange tror at billigmerker = dårlig kvalitet.

Selv om de kom godt ut i test er det ikke dermed sagt at testvinnerne funker like bra på alle.

Back
Topp