Coop/ xtra produkter

Vesla85

Gift med forumet
Hvilke produkter bruker dere av coop og/eller xtra produktene?

Har begynt å prøve mer og mer, men fortsatt veeeeldig skeptisk til alt av pålegg fra disse merkene. Noen som kan anbefale eller advare mot noen produkter?

De jeg bruker fast er:
Coop kjøttdeig
Coop hvitost
Coop tørke/dopapir
Coop smør/ meierismør

Det jeg har prøvd som smaker dritt:
Coop karbonader
Coop kjøttkaker

Men lurer litt på hva andre påleggssorter, kjøttprodukter og middagsprodukter fra disse merkene smaker.

Disse funker:

Coop 2 baguetter hvitløk
Coop karbonadedeig
Coop mais /Annanas
Coop jasminris
Coop nøttepålegg

I tilegg til de du har skrevet..

Men hvitosten?? er den god???

ORIGINAL: mita89

Disse funker:

Coop 2 baguetter hvitløk
Coop karbonadedeig
Coop mais /Annanas
Coop jasminris
Coop nøttepålegg

I tilegg til de du har skrevet..

Men hvitosten?? er den god???

Hvitosten har vi på jobb, den er ikke så god som norvegia, men helt grei [:)]

Merker ikke noe stor forskjell på hvitosten jeg altså [:)]

Bruker også
coop mais
xtra gulrøtter
coop skurekrem
coop klorin
coop salmiakk
coop håndsåpe
coop seigmenner
xtra kokosboller
xtra salt potetgull
coop kokesjokolade
coop bleier
xtra juice
xtra våtservietter
coop baguetter

Liker ikke coop grønnsåpe, lukter ikke det samme..

hvitløksbaguetter
ris
baconterninger
våtservietter
juice
tacoprodukter
gulost
tomatbønner
tortillachips
pizzasaus
syltetøy

liker alle disse iallefall, og vet at minst en av disse er samme som originalen.

jeg har prøvd winerpølsene dems og syntes de var utrolig salte[&:]

ORIGINAL: bondekone

jeg har prøvd winerpølsene dems og syntes de var utrolig salte[&:]

Veldig skeptisk til pølsene deres jeg også altså. Er kun Gilde jeg liker der (både i grillpølser og kjøttpølser/tykkpølser)

Xtra kyllingfilet (2 kg frosset pakke), var IKKE god!

Men jeg tenker litt på sånn som coop svinekjøtt, coop koteletter, coop salami, coop/xtra skinke, coop/xtra fiskeboller, fiskepudding, kjøttpudding osv.. Noen som har prøvd?

ORIGINAL: Vesla85

Men jeg tenker litt på sånn som coop svinekjøtt, coop koteletter, coop salami, coop/xtra skinke, coop/xtra fiskeboller, fiskepudding, kjøttpudding osv.. Noen som har prøvd?

ja, fiskebollene har jeg prøvd. de smaker det samme som bjelland egentlig. og oppskriften på sausen som står på boksen blir bedre enn på bjelland sin syns jeg[:)]

ORIGINAL: Vesla85

Xtra kyllingfilet (2 kg frosset pakke), var IKKE god!

Det er hundemat her i huset! :p

Vaskepulveret er veldig bra, i hvertfall.

Våtserviettene syns jeg forøvrig at stinker, og ungene blir røde/såre av de...
Så her bruker mannen de i garasjen/når han mekker bil, ypperlig til å fjerne olje, maling o.l.[;)]

Er veldig skeptisk til slike "billig" merker, men har blitt positivt overrasket på en god del :) Ost må jeg ha Norvegia, men kjøttdeig, alt av hermetikk, tørke- og toalettpapir, noe av taco tilbehøret, men krydderet må jeg ha Santa Maria. Og pålegget er som regel akkurat det samme som de dyre merkene, så jeg synes det går bra ;)

Her i huset bruker vi coop sin kjøttpudding den synes vi er myyye bedre enn gilde sin.Så bruker vi coop sine våtservietter

Coop;
Mais, kjøttdeig, ananas, sjokoladekjeks, brusen, tacolefser, margarin, hamburgerkjøtt, kaffe (rød og gul), produktene til mini (coop anglamark), bleiene
Xtra;
Brusen (ikke cola da), Kaviar (denne syns jeg smaker bedre enn de dyre), våtservietter, skinke/servelat, hvitløksbaguetter, egg, kyllingfilet(fryst 2kg), mais, annen hermetikk..

Digger billig-produkter[:)]

Styr unna xtra-kaffen. Liker ikke coop-kaffen heller noe særlig. Styrer også unna karbonadene og kjøttkakene, men kjøttdeigen er veldig god. Osten er heller ikke så verst.

Tørr ikke og prøve noe av coop sitt.. Kjøpte coop laksefileer en gang, og dem smakte dritt.. Samme med Crabsticksen og majonesen..

Nei, holder meg til First Price ! [8D]

Back
Topp