coop medlem...er det verd bryet å skaffe seg?

Handler ikke så ofte på coop, men hender jeg er innom der hvis de har noen gode tilbud, da bruker jeg coop kortet, har vel blitt litt under 1000 kroner i året, men sparer også litt på medlemskuppene de har. Man kan også få ekstra familiekort, så du og mannen kan ha et hver, det koster ikke noe ekstra og pengene kommer på samme kontoen.

Jeg synes det er værde, et år da jeg var råner :p brukte jeg 24000 på bensin og da brukte jeg coop korte, fikk inn litt penger da, har hatt det i 5år no, har litt over 2000 innpå det :)

Bare et spm, hvordan finner man ut hvor mye man har på coop kontoen?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja det synes jeg, ivertfall om en handler en del i coop sine butikker uansett.
Vi har noen tusen der i året ivertfall, men nå handler vi mye i coop sine butikker.

Bare et spm, hvordan finner man ut hvor mye man har på coop kontoen?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Trur du kan logge deg innpå coop sine sider, men hver januar får du et lite tilbudsblad og der står det :) du får sånn blad hver mnd også men da står det opptjent det året bare

Jeg synes det er verdt det. Ikke mye bry å skaffe seg det :)

Helt greit. Handler ikke så mye på Coop, men litt bonusutbetaling blir det hvert år likevel. Medlemstilbudene kan være gode, men jeg synes det varierer veldig. Uansett, greit å ha tenker jeg.

Veldig greit når man skal kjøpe bensin, det på det vi får igjen mest:-)

Vi har også brukt noen av hotell tilbudene igjennom coop forresten:-)

Ja!! Både pga medlemsutbyttet og de gode tilbudene i seg selv :)

Vi pleier å ta ukeshandelen på Coop, så for oss lønner det seg å være medlem. De selger en del barneklær som jeg også liker :) når vi pusset opp kjøpte vi masse fra Coop Obs! Bygg :)

Jeg synes jeg handler og handler og handler jeg. På lørdag handlet for over 2500 kr..
Men sparer ikke mye i fjor fikk jeg 295 kr på medlemskortet.. Har det med på butikken hver gang. har bare glemt det en gang og da var det noen få ting til 80 kr jeg skulle ha.

Så forstår ikke hvordan den rabatten regnes ut? Kanskje en får mindre på medlemskortet for varer på salg?

Men det er veldig enkelt og skaffe seg slikt kort.
Og det er tilbud bare for medlemmer det gjør at det er kjekt og ha kortet.
Vil jo være litt dumt om du er på butikken og skal kjøpe Faris for eksempel den koster ofte 7,50 for medlemmer eller noe sånt. og da føler en seg litt teit om en ikke har kortet og må betale full pris.. Er ikke så morsomt og betale dobbel pris for varer. :confused:

Jeg synes jeg handler og handler og handler jeg. På lørdag handlet for over 2500 kr..
Men sparer ikke mye i fjor fikk jeg 295 kr på medlemskortet.. Har det med på butikken hver gang. har bare glemt det en gang og da var det noen få ting til 80 kr jeg skulle ha.

Så forstår ikke hvordan den rabatten regnes ut? Kanskje en får mindre på medlemskortet for varer på salg?

Men det er veldig enkelt og skaffe seg slikt kort.
Og det er tilbud bare for medlemmer det gjør at det er kjekt og ha kortet.
Vil jo være litt dumt om du er på butikken og skal kjøpe Faris for eksempel den koster ofte 7,50 for medlemmer eller noe sånt. og da føler en seg litt teit om en ikke har kortet og må betale full pris.. Er ikke så morsomt og betale dobbel pris for varer. :confused:

Man får jo bare 1% så tar litt tid å spare opp endel hvis man ikke handler jevnlig og mye :)

Man får jo bare 1% så tar litt tid å spare opp endel hvis man ikke handler jevnlig og mye :)

Ja skjønner den:)
Føler vi handler veldig mye men det er nok litt fordi vi ikke er der så ofte. Og handler veldig veldig mye når er der. særlig av tilbudsvarer. Kan finne på og kjøpe 35 pakker kjeks for eksempel + 24 liter eplejuice+ 8 pakker frokostblanding 11 like syltetøy osv osv osv
At vi handler 29 500 kr i året høres mye ut men samtidig lite om en deler det opp pr måned:)

Men det som er rart, er at det er jo de husholdninger som er 4 familiemedlemmer som bare kjøper til seg selv som får igjen 8000 på coop kortet betyr det at de har handlet på coop for 800 000 kr!!!??! :happy2

Nå får en vel et par prosent oppspart på drivstoff også, men likevel får det på ingen måte til og stemme. :confused2

Også kjøper de vel mye klær på kappahl ;)

Vi tok ut 3000 kr i fjor.. Da har vi tatt all handling på obs (3 pers) og pussa opp 2.etg hvor vi har brukt endel penger til materialer fra obs.. Skjønner ikke åssen man får 8000 på ett år nei ;)

Ja skjønner den:)
Føler vi handler veldig mye men det er nok litt fordi vi ikke er der så ofte. Og handler veldig veldig mye når er der. særlig av tilbudsvarer. Kan finne på og kjøpe 35 pakker kjeks for eksempel + 24 liter eplejuice+ 8 pakker frokostblanding 11 like syltetøy osv osv osv
At vi handler 29 500 kr i året høres mye ut men samtidig lite om en deler det opp pr måned:)

Men det som er rart, er at det er jo de husholdninger som er 4 familiemedlemmer som bare kjøper til seg selv som får igjen 8000 på coop kortet betyr det at de har handlet på coop for 800 000 kr!!!??! :happy2

Nå får en vel et par prosent oppspart på drivstoff også, men likevel får det på ingen måte til og stemme. :confused2

Får man ikke 5 prosent hvis man handler for så og så mye og 50øre pr liter på bensin?

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Ja syns d et verdt bryet (ikke at d er fryktelig stress å skaffe seg)

Ikke kun pga det man tjener seg opp, men mange fine medlemstilbud, billigere bleier, hode priser på hotell, osv.

- taster fra appen :)

Back
Topp