coop medlem...er det verd bryet å skaffe seg?

Har vært medlem i litt over ett år, men bruker kortet mest ved fylling av diesel. Vi har handler sjelden på coop. Har vel litt over 700 kr på kontoen nå. Hadde vi handla fast på coop, hadde det selvsagt vært mer...

Ja det er det. ... Lite bry å skaffe seg. Vi handler der innomellom, bare småting, men det blir ca 1000 kr i kjøpeutbytte hvert år...

2500-3000kr i året..

Termin 21 april<3

Jeg tenker å skaffe det bare for å ha når vi fyller bensin, ellers handler vi sjelden på coop-butikker siden sambo er daglig leder i en Matkroken-butikk. :p

Synes det går drittregt oppover :P men handler ikke så ofte på obs heller da..

Men vil anbefale kortet lell.. er jo mange fine medlemskupp :)

Er mange gode tilbud i butikken når man har medlemskort, så får man nå kuponger med billige saker og ting en gang i mnd eller så, som gratis majones og billig melk. Syntes ikke det kortet tar så stor plass i lommeboka at jeg syntes ulempen er større enn fordelen;)

koster 300 kr i depositum. Ellers er det helt greit å være medlem. Vi handler innimellom på coop, men oftere andre steder. Likevel får vi en god del slump tilbake hvert år. (Har ikke tenkt å ta ut før det blir en del, da). Vi MÅ bli flinkere til å bruke det ved bensin/diesel. Da blir det enda mer:)

Jeg har hentet ut 2500-3000 i året de siste årene, så kommer alle medlemstilbudene på toppen av det igjen, så vil absolutt si det er verdt bryet :p

Vi har det, men handler lite på coop, så den helt store bonusen for oss er det ikke (ca4000 på 12år).
Men vi benytter oss av Coop hotellkupp et par ganger i året da, og føler vi får valuta for pengene der.

Så det er hvertfall ikke et ille medlemskap og ha :)

Om man husker å registrere kortet hver gang så kan det jo bli litt penger, de på OBS er som regel veldig flink til å minne deg på det. Vi handler der 30% av gangene og får i overkant av 1000 i året. Fine penger å ha!

Ja, jeg har det mest pga medlemskuppene :)

Medlemmer får også 10 kr i rabatt på hver bleiepakke, så hvis man bruker coop-bleier blir det veeeldig billig :)

Back
Topp