Ble så inspirert av alle de fine dagbøkene, så da vil jeg også skrive litt. Jeg lider jo av skrivekløe, så det passer bra
Litt presentasjon er kanskje på sin plass. Jeg er 34 år (35 i januar), og har PP 1 denne måneden. Vi kjøpte oss hus i Oktober, og har holdt på med oppussing i noen uker før vi endelig ble ferdig med de første rommene. Nå skal vi bare kose oss frem til over nyttår. Da er det på'n igjen. Vi har ikke vært sammen mer enn rundt 8 måneder, men visste ganske tidlig at vi var ment for hverandre. Helt perfekt egentlig. Så ting har skjedd veldig fort med både huskjøp, samboerskap, og nå babyplanlegging. Så her går det unna
.
Ifølge kalender så hadde jeg EL rundt den 19. Vi hadde masse kos i dagene før og den dagen, så jeg håpet jo på det beste.... MEN; jeg tok en G-test på mandag for å sjekke, for vi skal ha rakfisklag på lørdag og gravide skal ikke spise mat som ikke er varmebehandlet, især ikke rakfisk. Jeg tok ingen sjangser selv om det kanskje ikke hadde betydd noe så tidlig i et evt svangerskap, så jeg sjekket for sikkerthets skyld. Den var negativ
Men ifølge kalkulator så er det visstnok for tidlig å ta en test ennå, så jeg må nesten vente til over helgen for å se om TR kommer. Jeg sluttet på Zeracet for litt over etpar måneder siden, så ting er ikke helt stabilt ennå. Men det kan virke som at dette blir den første stabile måneden, og jeg endelig kan måle min syklus. Bare det er jo helt fantastisk!!
Så får vi bare se over helgen hva som skjer. Det skal jo ganske mye til at vi får det til på PP1 da. Men jeg er evig optimist og sterk i trua, så jeg håper i det lengste.
Må prøve å lage plan/kalender på dette her med EL, fruktbare perioder osv. Har printet ut diverse skjemaer som jeg skal sette meg inn i, også er det bare å jobbe etter alle kunstens regler så lenge man orker.

Litt presentasjon er kanskje på sin plass. Jeg er 34 år (35 i januar), og har PP 1 denne måneden. Vi kjøpte oss hus i Oktober, og har holdt på med oppussing i noen uker før vi endelig ble ferdig med de første rommene. Nå skal vi bare kose oss frem til over nyttår. Da er det på'n igjen. Vi har ikke vært sammen mer enn rundt 8 måneder, men visste ganske tidlig at vi var ment for hverandre. Helt perfekt egentlig. Så ting har skjedd veldig fort med både huskjøp, samboerskap, og nå babyplanlegging. Så her går det unna
Ifølge kalender så hadde jeg EL rundt den 19. Vi hadde masse kos i dagene før og den dagen, så jeg håpet jo på det beste.... MEN; jeg tok en G-test på mandag for å sjekke, for vi skal ha rakfisklag på lørdag og gravide skal ikke spise mat som ikke er varmebehandlet, især ikke rakfisk. Jeg tok ingen sjangser selv om det kanskje ikke hadde betydd noe så tidlig i et evt svangerskap, så jeg sjekket for sikkerthets skyld. Den var negativ
Så får vi bare se over helgen hva som skjer. Det skal jo ganske mye til at vi får det til på PP1 da. Men jeg er evig optimist og sterk i trua, så jeg håper i det lengste.Må prøve å lage plan/kalender på dette her med EL, fruktbare perioder osv. Har printet ut diverse skjemaer som jeg skal sette meg inn i, også er det bare å jobbe etter alle kunstens regler så lenge man orker.

Jippiiii!!!!