CONFESSIONS :)

Haha denne tråden hadde jeg glemt, mye artig lesing her. Kjenner meg igjen i utallige situasjoner her som dere beskriver. 

Akkurat nå går jeg og erger meg over at det eneste svigermor tenker på når hun er på arbeid er navn til barnet!! Og alle forslagene er delvis nedarvet fra hennes SØNN!! ... Jeg har gitt klar beskjed om at barnet skal ikke ha noen form for arvet navn, rett og slett fordi jeg synest det blir urettferdig overfor noen andre uansett hvordan man gjør det... !!! Og alle mine forslag blåser hun ut i luften og påstår de er alfor  ¨nymotens¨ Eller kjendisnavn som hun sier ! Det er mitt barn, og jeg må vell for søren få kalle det akkurat hva jeg vil !!.. Min kjære har litt innflytelse da altså, selv om forslagene han kommer med heller ikke faller helt i smak :) .. 

Jeg tilhører mars2012, men er glad for at jeg tittet innom her! Sitter å holder på å le meg i hjel -sikkert fordi alt lyder så kjent! Godt man kan klage litt og :D For ikke å snakke om at andre også har det litt sånn - der alt er galt :) Jeg tror det verste jeg har hørt til nå i svangerskapet er da gubben sa: Du er jo i godt humør EN DAG i måneden nå da! VEEEEELDIG LETT Å TIME DET, JA! Dette kom etter en diskusjon om at han ville vi skulle dra til moren hans, og jeg var dritsur den dagen.. Sa vi mer enn gjerne må dra til svigermor ellers, da jeg er i bedre humør :) Hahaha.. Har ikke noe problemer med henne, tvert i mot, men det er ikke noe vits i å dukke opp der like sur som eddik, heller.. DA blir det hvertfall problemer på alle kanter...

marley88 skrev:
Jeg kan starte da :)

Jeg kan ikke fordra at typen min sitter hjemme i helgene å synest SYND i seg selv fordi han må sitte hjemme å drikke pilsa si !!! ( han MÅ ikke altså).. !!

Å ofte drikker han vin til maten midt i ukene også, så kommer han med den inni mellom, men jeg DRIKKER jo ikke lenger !! ( jeg er jo helt eksemplarisk type matriale som sitter hjemme sammen med deg)  Altså, når du sitter med noe alkohol holdig i hånden ca 3 dager i uka, å sier du ikke drikker lenger, så blir jeg forbanna ! Han selv mener at visst han ikke er ute på pub, så drikkern heller ikke. Grrrr... kjenner jeg blir skikkelig pisst ass :) Av å til kunne jeg drept bare for en sup liksom.. :) missforså meg rett :) 

Som regel så blir han også kåt av alkohol, å jeg kan ikke fordra når han kommer krypende opp i senga med den verste ånden ever! Det kjennest ut som han har svelget en halv balje med gjær og sukker !! Jeg har faktisk hatt lyst til å sparke han ut av senga ! :p Å når han endelig sovner så er det med halvåpen munn med vindretning akkurat mot nesa mi, de slår ikke feil. jeg hater alkohol ! :D  

HAHAHAHA! Samme med mannen min! Han sa det når vi lå i sengen på morgenen i dag og skravlet: I dag skal jeg drikke! Så sier jeg: Men du drakk jo i går! " Ja men det tells ikke". Jeg har ikke drukket på lenge! Sier han. Men han drikke ganske ofte, hver helg og ofte i ukedagene. Bare fordi han ikke er så mye ute på byen lenger betyr ikke at han ikke drikker! Han har nå vært på hytteturer med gutta nesten hver helg, mens æ har vært hjemme alene med bikkjene og sett på noe så tragisk som "Skal vi danse". Akkurat som om han vært snill da siden han ikke har vært på byen og drukket. 
Skjønner han ikke atdet er fryktelig ensomt for meg og gå her gravid med bikkjene som maser om TUUUUR hele tiden og ingen venninner som er gravide!? Jeg vil også finne på ting, jeg vil også på hytteturer og forskjellige ting. Jeg er ikke handikappa selv om jeg er gravid liksom, men virker på han som jeg ikke kan gå noen sted.. "MEN DU ER JO GRAVID ELSKLINGEN MIN".  
Han skal alltid noe gøy hele tiden! Til mandag skal jeg det, til onsdag skal meg og gutta det, til helga er det konserter med gutta og byen, hytteturer, paintball, go kart. BAH! Æ blir gal!  Og ikke nok med det så skal han godgjøre det med å invitere meg på middag, eller en skogstur bare oss to, kino osv.. men det skjer jo aldri! Jeg, den unge spreke gøye jenta hans har blitt for kjedelig, fordi jeg ikke kan drikke? Jeg sier til han: Bare vent til jeg har født!! Og andre ting som irriterer meg er: All skittentøyet hans som han nesten ikke har brukt, men allikval slenger på gulvet. At han bruker 1-2 hånkler hver dag når han dusjer. At han slenger skoene så jeg snubler i dem, at han snorker om natta og legger seg nærmest oppå meg, at han sier jeg er sur hele tiden, BAH! Mange ting jeg ikke kommer på i farta.. men dog det er gode ting også :)

Et eksempel fra i dag: Han sier han elsker meg og kysser meg, smiler og stryker meg på magen og sier " Ha det Sophia, pappa elsker deg". Så stikker han på jobb :)  Da forsvinner alle irritasjonene.. (ihvertfall for en liten stund) .. 

Hahahaha bra det ikke bare er meg som er irritert ! 

Fant forresten noe jeg måtte tilføye her på tråden, SVIGERS, ja SVIGERS... Går meg på tryne for tiden,

Først er det dette med navn, IGJEN.. Jeg sa et navn hennes sønn valgte ut, å hun bare HÆÆ? Med den værste grimarsen, å liksom ¨Det heter jo ALLE¨... ( det sier hun forøverig til alt jeg foreslår ) pluss at hun ville kjøpe et hentesett til jenta våres, av den typen teddybjørn dress, så sier jeg at hentesettet er strikket å klart for lenge siden av min bestemor, å jeg har kjøpt en slik teddy dress , eller 2 faktisk ( fordi vi klarte ikke dy oss etter vi var på UL ) . Så sier hun FYYYY! FY ??? Jeg bliiiiiiir så sint !!! Jeg har vell lov å kjøpe akkurat det jeg vil!! ????? 

marley88 skrev:
Hahahaha bra det ikke bare er meg som er irritert ! 

Fant forresten noe jeg måtte tilføye her på tråden, SVIGERS, ja SVIGERS... Går meg på tryne for tiden,

Først er det dette med navn, IGJEN.. Jeg sa et navn hennes sønn valgte ut, å hun bare HÆÆ? Med den værste grimarsen, å liksom ¨Det heter jo ALLE¨... ( det sier hun forøverig til alt jeg foreslår ) pluss at hun ville kjøpe et hentesett til jenta våres, av den typen teddybjørn dress, så sier jeg at hentesettet er strikket å klart for lenge siden av min bestemor, å jeg har kjøpt en slik teddy dress , eller 2 faktisk ( fordi vi klarte ikke dy oss etter vi var på UL ) . Så sier hun FYYYY! FY ??? Jeg bliiiiiiir så sint !!! Jeg har vell lov å kjøpe akkurat det jeg vil!! ????? 

Oj. Trodde jeg var i "krig" med svigers. Men hadde hun kommet med noe sånnt hadde jeg eksplodert!

Og for tiden irriterer jeg meg over alt som går sakte! At gubben er treg er noe han har fått høre mer enn en gang! :p

Jeg irriterer meg grenseløst over samboen når vi har lagt oss for og sove og han har sovnet. Da kommer han inntil meg. Ansikt mot ansikt. Og tar min rene luft og puster ut brukt dårlig luft.... hehe. Hverdagen er full av problemer.

Syns stort sett samboer er flink, men jeg kan ikke fordra at han puster meg fjeset om natta!
Men man kan vel ikke klandre noen for hva de gjør i søvne...:P

PTIngvild skrev:
Syns stort sett samboer er flink, men jeg kan ikke fordra at han puster meg fjeset om natta!
Men man kan vel ikke klandre noen for hva de gjør i søvne...:P

hehe. Gubben her får beskjed om å snu seg :D Han får egentli ganske mye kjeft når han sover stakkars :p

Unbelievable!!!!!      emoticon
Kjenner meg SÅ igjen på alle mulige ting.

Har noen ting jeg vil dele med dere:
Jeg HATER at vennene våre hele tiden skal invitere mannen min ut på fylla.
Jeg er grønn av misunnelse, skulle gjerne vært meg!
Jeg har ikke vært ute på fylla på snart 2 år!!!

Jeg er fæl når jeg er gravid...får hele tiden høre "jævla hormondyr"..."ro ned hormonene" og "hun er gravid og fæl".
Gubben syter og klager for at han må hjelpe til med ett åringen om natta, og det er klart han må! Jeg sliter maximalt med bekkenet.

Jeg tenker....-hadde mannfolk generelt sett visst hvordan det er å gå gravid i 9 mnd ( i mitt tilfelle 18 snart!)
-hadde de DØDD!
Ikke alkohol, snus, røyk, legge på seg, bekkenløsning, sure oppstøt og halsbrann, infeksjoner etc.

Jeg sloss ikke med svigermor, hun er en engel...bare syns hun bor 40 min fra oss og ikke har lappen, jeg er in need for barnevakt!

Jeg kan ikke alltid leke mamma for en mann som elsker å spille ps3 og som liker å rote rundt i huset...klær flyter! 
Godt han skal ha pappa-permisjon denne gangen!
( jeg gleder meg!)
emoticon  HURRA!!  Digger denne siden!

** Sladrer med moto2 & Kluten **

Ticker id: PJa0

Ticker id: 733M    Ticker id: PAYq

haha. ja, siden her er fantastisk! :) Mange gode lattere å hente :D

Så mye morro lesing :-P mine problemer er litt annerledes enn deres ser jeg, men her er de :-P

- Mener at samboern bare har med å komme å legge seg når jeg gjør det, og hva så om jeg er dødstrøtt og går i seng kl 2000, HOLD RUNDT MEG OG STRYK PÅ MEG ! Blir dødssur om jeg må legge meg aleine, og når jeg trenger extra søvn så syns jeg han kunne trengt det også.

- Samboern ønsker ikke å ha noen form for sex så lenge jeg er gravid ! Han anser meg som bærer av hans barn og ikke et sex objekt. Fryktelig trasig for jeg har aldri hatt mere lyst enn nå, og om jeg kler meg naken og svanser rundt i håp om å vekke noen lyster, så observerer han ikke en gang de store "nye" puppene, han bare smiler så søtt å ser på kulen på magen. Og så er jeg teit når jeg komenterer dette :-p

- Og så er vi fullstendig uenige om navn. Og nå har han låst seg på sin favoritt så han bare rakker ned på alle mine, men kommer ikke selv med andre forslag..

- Og i begynnelsen av graviditeten da jeg slet mye med kvalme, så sitter han seg atmed meg i sofaen og fiser !!! :-@ Og når jeg ble forbannet så beklaget han seg og sa at han glemte det av. GLEMTE DET AV ! Jeg spydde for 2 minutter siden og du legger ikke stor nok merke til det til å kunne la være å fise !!

- Svigers er heldigvis en drøm ! Men min egen mor er en helt annen sak. Hun sender meg konstante eposter med navnet lister hun har hentet fram på nettet. Og kommer rennende med slekts bøker og alt mulig rart, enda hun vet at vi sliter med å finne navn fordi vi er så kresne, og ingen av de hun kommer med passer våre kriterier..

- Og vist jeg prøver å spørre samboern om hvordan han ser for seg at det blir når bebisen kommer og sånt så svarer han "ja, det blir vel bra det". Altså hvor er engasjemanget, gleder han seg ikke ? Joda svarer han, han skjønner bare ikke hvorfor jeg må over analyserer det så veldig. Og plutselig er det jeg som er en hormonell hobby psykolog. 

Huff her ble det mye, men tenkte man bare kunne ta alt i en gang :-P

thrane skrev:
Så mye morro lesing :-P mine problemer er litt annerledes enn deres ser jeg, men her er de :-P

- Mener at samboern bare har med å komme å legge seg når jeg gjør det, og hva så om jeg er dødstrøtt og går i seng kl 2000, HOLD RUNDT MEG OG STRYK PÅ MEG ! Blir dødssur om jeg må legge meg aleine, og når jeg trenger extra søvn så syns jeg han kunne trengt det også.

- Samboern ønsker ikke å ha noen form for sex så lenge jeg er gravid ! Han anser meg som bærer av hans barn og ikke et sex objekt. Fryktelig trasig for jeg har aldri hatt mere lyst enn nå, og om jeg kler meg naken og svanser rundt i håp om å vekke noen lyster, så observerer han ikke en gang de store "nye" puppene, han bare smiler så søtt å ser på kulen på magen. Og så er jeg teit når jeg komenterer dette :-p

- Og så er vi fullstendig uenige om navn. Og nå har han låst seg på sin favoritt så han bare rakker ned på alle mine, men kommer ikke selv med andre forslag..

- Og i begynnelsen av graviditeten da jeg slet mye med kvalme, så sitter han seg atmed meg i sofaen og fiser !!! :-@ Og når jeg ble forbannet så beklaget han seg og sa at han glemte det av. GLEMTE DET AV ! Jeg spydde for 2 minutter siden og du legger ikke stor nok merke til det til å kunne la være å fise !!

- Svigers er heldigvis en drøm ! Men min egen mor er en helt annen sak. Hun sender meg konstante eposter med navnet lister hun har hentet fram på nettet. Og kommer rennende med slekts bøker og alt mulig rart, enda hun vet at vi sliter med å finne navn fordi vi er så kresne, og ingen av de hun kommer med passer våre kriterier..

- Og vist jeg prøver å spørre samboern om hvordan han ser for seg at det blir når bebisen kommer og sånt så svarer han "ja, det blir vel bra det". Altså hvor er engasjemanget, gleder han seg ikke ? Joda svarer han, han skjønner bare ikke hvorfor jeg må over analyserer det så veldig. Og plutselig er det jeg som er en hormonell hobby psykolog. 

Åh! Jeg gråter av glede! Det er flere enn bare meg!  Man leser jo så sjeldent om at slike situasjoner. (Applaus, applaus!)

Mrs. Potato Head skrev:

thrane skrev:

Åh! Jeg gråter av glede! Det er flere enn bare meg!  Man leser jo så sjeldent om at slike situasjoner. (Applaus, applaus!)

Hehe, ja alltid gøy når noen andre "lider" også :-P Alle mine venninder syter å klager over at gubbene maser så fælt å prøver seg hele tiden, og om hvor dårlig sex lyst de har, mens jeg bare drømmer om at han i alle fall kunne prøvd seg en gang inni mellom 

Heldigvis at ikke mannen her nekta for sex... Da hadde jeg gått på veggen. Men.. nå er bare magen i veien og alt tungt, og umulig å ligge på rygg, så da blir det ikke noe på han! :)

Oj, jeg har det veldig bra skjønner jeg.. Men gleder meg til bekkenløsning og halsbrann forvinner.. klarer nesten ikke snu meg i senga uten at det kjennes ut som bekkenet skal brekke.. Og gleder meg til å bli kvitt dissa hormonene.. lunta er kort om dagen.
Men gruer meg til en masete svigers etter fødselen. sist gikk det ikke veldig bra..

Back
Topp