CONFESSIONS :)

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Altså, ingen er perfekte. Har en slik baby app på smartphonen min, hvor jeg rotet meg inn på et forum hvor de liksom har slike confessions... jeg holdt på å le meg i hjel. Her skriver da de gravide damene alt de hater og misstrivest med, å de meste er faktisk uhorvelig morsomt.. :) Det er alt i fra hvor vidt svigers blander seg i navnevalg til det kommende barnet, å helt til hvor mannen klipper tå neglene sine :) 

So come on girls, er jo en litt sånn ice breaker også :) 

Dette kan bli en morsom tråd :D

Jeg liker ikke at folk skal kommentere hvor store pupper jeg har fått, de er private! :p Liker heller ikke at jeg må bytte stilling under sex siden jeg føler meg kvalt, eller at vi må avbryte siden mini blir vilter og jeg liker ikke at han er med på det vi gjør ;p

Har også veldig lyst på kaffe, men det smaker ikke godt, og det skuffer meg :(

Jeg kan starte da :)

Jeg kan ikke fordra at typen min sitter hjemme i helgene å synest SYND i seg selv fordi han må sitte hjemme å drikke pilsa si !!! ( han MÅ ikke altså).. !!

Å ofte drikker han vin til maten midt i ukene også, så kommer han med den inni mellom, men jeg DRIKKER jo ikke lenger !! ( jeg er jo helt eksemplarisk type matriale som sitter hjemme sammen med deg)  Altså, når du sitter med noe alkohol holdig i hånden ca 3 dager i uka, å sier du ikke drikker lenger, så blir jeg forbanna ! Han selv mener at visst han ikke er ute på pub, så drikkern heller ikke. Grrrr... kjenner jeg blir skikkelig pisst ass :) Av å til kunne jeg drept bare for en sup liksom.. :) missforså meg rett :) 

Som regel så blir han også kåt av alkohol, å jeg kan ikke fordra når han kommer krypende opp i senga med den verste ånden ever! Det kjennest ut som han har svelget en halv balje med gjær og sukker !! Jeg har faktisk hatt lyst til å sparke han ut av senga ! :p Å når han endelig sovner så er det med halvåpen munn med vindretning akkurat mot nesa mi, de slår ikke feil. jeg hater alkohol ! :D  

Når han spiser! Han lager masse lyd og til dels smatter! Det er helt grusomt! Så ser det ut som han sluker maten fremfor å spise den! Og på toppen av det "klikker" det i kjevene på han når han tygger. Så prøver å sitte lengst mulig borte fra han, og samtidig ha noe annen lyd som gjør at jeg ikke hører at han spiser..

De fleste sier at jeg har en flott mage, men mamma bruker å si:

"-neimenn gurimeg som du har tjukknet"   Jeg HATER det ordet; TJUKKNET.....akkurat som det er så hyggelig å høre! Tror ikke hun mener det slik jeg opplever det. Sist jeg var gravid sa jeg til slutt til henne at hun måtte slutte å si det. Men nå starter hun sannelig igjen!

Mange sier at jeg har fått rn fin kul på magen, men så er det noen som kaller meg tjukka. Det liker jeg absolutt IKKE.

Jeg kan ikke fordra!!! at alle skal nevne hormonene mine når jeg faktisk blir sint eller lei meg for noe, det er ikke alltid det er på grunn av hormonene engang.. så blir det nesten som de sitter å gliser fordi de sitter og tenker at ''ja nå begynner hun igjen med det hormonsnakket'' ARG!!! nesten som det er vanskelig å bli tatt seriøst

Høres kjent ut :)

Ra2 skrev:
De fleste sier at jeg har en flott mage, men mamma bruker å si:

"-neimenn gurimeg som du har tjukknet"   Jeg HATER det ordet; TJUKKNET.....akkurat som det er så hyggelig å høre! Tror ikke hun mener det slik jeg opplever det. Sist jeg var gravid sa jeg til slutt til henne at hun måtte slutte å si det. Men nå starter hun sannelig igjen!

Det sier mormor også; "så tjukk du begynner å bli nå da". Men hun mener det som er kompliment :)

Men er jo ikke det kosligste å høre akkurat :)

Liker ikke at mannen legger håndklet på gulvet når han har dusja, og at han gjerne bruker to håndklær på en dusj. Så når jeg har vært på jobbehelg og kommer hjem, ligger det ofte 4-6 stk håndklær på baderomsgulvet, bare en meter fra skittentøysdunken. Han har også en tendens til å ta av seg sokker og t-skjorter mens han ligger å slasker på sofaen, og da blir klærne hans liggende i sofaen til jeg tar de med til skittentøyet. Sist uke, løfta jeg på sofaputa for å støvsuge under der, og der fant jeg ett lass  med sure sokker. URK :p

Kjenner meg igjen på mange ting her, liker ikke at folk ikke tar meg seriøst når jeg er irritert, at det liksom bare er hormonene sin feil, liker heller ikke at samboer ikke klarer å rydde opp sokker å håndklær etter seg.

Syntes også det er veldig plagsomt at når vi skal legge oss så driver han e beveger på beina så eg ligger å rister i sengen, vil at han skal ligge i ro, så no er eg begynt å legge meg før han så eg kan få sovne i fred å ro :P

-Nå bor ikke jeg med typen. Men de gangene han er her er det ganske mye jeg irriterer meg over. Han tar av seg sokkene med en gang han tar av skoene. Jeg hater tær. Haha. Han spiser utrolig fort. Jeg bruker å si til han at det er ikke førstemann til å bli ferdig liksom.

-Folk jeg ikke kjenner kommer å stryker meg på magen, og koser masse med den :O

-Folk spør meg veldig høylydt : " Hvem er faren til denne ungen da???"  Akkurat som jeg har unger med hele verden.....

-Folk kaller meg tjukka. (Jeg er ikke spinkel fra før liksom)

-Når typen klager over hvor sliten han er etter 5 timer på jobb. Han kan liksom bare dra hjem å sove. Er ingen unger der. Mens jeg sitter hjemme alene gravid, og med 2 unger. Han mener at dette er jeg vant til, så det går bra :@   Litt medfølelse hadde jo vært koselig :P

Hei..
Hadde den glede å feire bursdag i går, og der stoppet gleden....
Litt lei av å høre hvor stor jeg har blitt.. Tar det som en av bivirkningene av å være grvid..., se meg i øynene og ikke snakk til magen min!  Hva jeg får lov til å ikke... Hallo, tror jeg kan klare å bestemme selv hva kroppen min er klar for å ikke..,, Har tross alt hatt kroppen min i 30 år nå..

Serverte skalldyr til gjestene i går, og det er så utrolig godt. Men det var mest snakk om.. kan DU spise dette da.....?    JA, jeg kan faktisk det! Ikke alt vel å merke.. gikk bare i reker for min del..

Og navn... gud bedre! Nei er faktisk nei! Kommer faktisk til å være sur et par dager bare pga i går...

Denne ble lang, men like greit å få ut alt på en gang...
Jeg er muligens en av de få som ikke helt har klart å glede meg helt over svangerskapet enda, håper det kommer snart...
Ikke av de som liker å være midtpunktet osv heller..
Alt dette maset om navn og alle tingene jeg ikke bør/ få lov til osv, osv... dreper litt gleden for meg..
Hvordan kan man si dette på en pen måte?
Skjønner at de gleder seg til å bli besteforeldre osv, men kan jeg få glede meg over at vi skal få barn snart? Min tur?

Hahaha, jeg ler meg i hjel

Jeg hater svigermor for tiden, hun har ikke gjørt noe galt altså. men alt hun sier og mener om graviditeten plager meg..

Snuffle skrev:
Når han spiser! Han lager masse lyd og til dels smatter! Det er helt grusomt! Så ser det ut som han sluker maten fremfor å spise den! Og på toppen av det "klikker" det i kjevene på han når han tygger. Så prøver å sitte lengst mulig borte fra han, og samtidig ha noe annen lyd som gjør at jeg ikke hører at han spiser..

Dette problemet har jeg også..... og i tillegg har han en tendens til å komme bort når jeg sitter på dataen med noe mat i handa og smatte meg inn i ørene... Han vet at jeg ikke fordrar det.

Jeg er så glad jeg fant denne tråden! Det er som å lese min egen hverdag.. Setter meg lengst unna samboer under middag, da det er en skurtresker jeg spiser sammen med.. Sokker ligger overalt, skittentøyskurv er et fremmedord.. Og ikke minst! Når vi legger oss klør han seg mellom tærne på et brutalt vis så jeg ligger og rister og blir forbanna.. Og nei! Det ER ikke bare hormoner! Frekkeste han har sagt er: "Gleder meg til du får trøkt ut den ungen, så du kan bli snill igjen..!" Og det er etter to år med husvask, matlaging, klesvask, rydding osv osv osv.. Jøss så mange ganger et blikk kunne ha drept! =D   Jeg digger denne tråden! Halleluja! =P

Twirler skrev:
Jeg er så glad jeg fant denne tråden! Det er som å lese min egen hverdag.. Setter meg lengst unna samboer under middag, da det er en skurtresker jeg spiser sammen med.. Sokker ligger overalt, skittentøyskurv er et fremmedord.. Og ikke minst! Når vi legger oss klør han seg mellom tærne på et brutalt vis så jeg ligger og rister og blir forbanna.. Og nei! Det ER ikke bare hormoner! Frekkeste han har sagt er: "Gleder meg til du får trøkt ut den ungen, så du kan bli snill igjen..!" Og det er etter to år med husvask, matlaging, klesvask, rydding osv osv osv.. Jøss så mange ganger et blikk kunne ha drept! =D   Jeg digger denne tråden! Halleluja! =P

Hehehe :-) Her har ikke gubben turt å komme med frekke anntydninger :-p

Kanon kjekke tråd =)

Godt det ikke er bare meg som irriterer meg over slike ting.
- Hater når sambo sitter å plystrer, han kan ikke plystre.
- Når han tygger chips høres det ut som om heile huset skal dette i hopp..
- Svigermor er ekstrem for tiden, og bror til sambo ( har litt med at far til sambo ligger på sjukehuset, har ligget der i ein mnd nå, også fant svigermor ut at alt det dei ikke har gjort i huset dei sisste 20årene det skal sambo gjer nå. Og her sitter eg heime sjukemeldt og bekken som ikke funker i det hele og får ingen hjelp...)

Jeg hater at jeg ikke tåler NOENTING! Føler meg nesten deprimert, griner for alt og ingenting. Jeg hater at mannen min drikker vin og øl, snuser og spiser spekemat. Jeg hater at folk kommenterer hvor "stor jeg har blitt". Jeg hater at folk stryker meg på magen å sier : Nååååååååwh!!! JEG HATER FAKTISK Å GÅ GRAVID!! Men ja, det er verdt det.. bare håper tiden går SATANS fort frem til termin!!!!

Hilsen fru positiv ekstremhormonella.......

Det er mulig at jeg bare irriterer på meg alle andre her inne nå... Men alle mine irritasjoner ble plutselig små bagateller når jeg leste alt her inne!! Haha :)
Enten så har jeg en flott mann i utgangspunktet eller så har han bare skjønt hva som funker og ikke. Jeg hadde vel tredd de møkkete underbuksene hans nedover hodet hans om de lå ved siden av skittentøyskurven!!!! Uaktuelt å gå og rydde opp etter andre når jeg føler meg tung og sliten i utgangspunktet...!

Eneste frustrasjon er mangel på sexlyst, og det er min som mangler :( Fantastisk når vi først gjør det, men finner ikke lyst eller energi i hverdagen :-/ Noen tips til forbedring?? :D

Back
Topp