Confessions to make

Årolilja

Forumet er livet
Jenny holdt nesten på å bli storesøster her forleden da! Det var ikke planlagt direkte, men vi vi tok vel ikke hoppe av i svingen prevansjonsmetoden så veeeldig nøye. Så vi gikk noen runder og bestemte oss for å beholde[:D] I begges hoder var det allerede bestemt da men må jo se realistisk på ting også. Meeen det gikk altså ikke slik.

Hadde vondt i magen helt fra starten (i høyre side) og en dag toppet det seg veldig, sånn at jeg ikke kunne unngå å skjære grimaser. Så kl 23 den kvelden det var mest vondt stoppet smertene plutselig, og det var helt "stille" i kroppen etterpå. Da skjønnte jeg hva som ville skje.

Så beg det å blø friskt og blødde i 4 dager før "graviditeten" (!!) kom ut. Hadde aldri trodd jeg skulle kommet til å se en 6 uker gammel "graviditet". Og i tillegg (beklager detaljer) når "graviditeten" kom ut kjennte jeg litt nedpress følelse og etterpå kjennte jeg den samme ømheten i rompa som jeg hadde etter fødsel med Jenny, bare i mye mindre grad. Sprøtt, men helt logisk egentlig.

Jeg ventet 2 uker og tok en ny test for sikkerhets skyld og den viste ikke gravid. Så da er alt i orden i systmet hvertfall. Puppene har reversert seg også hehe.
Nå er jeg egentlig veldig nyskjerrig på hvorfor man aborterer, men det er vel sånn man aldri får svar på!

Vet du at nå ble jeg faktisk helt på gråten her.. [:(]  hehe [8D]

Men nei, aner ikke hvorfor man aborterer.. det kan jo ha vært noe "galt" med embryoet eller graviditet utenfor livmora.
Du burde vel gå til lege for utskraping tror jeg [8|] vet ikke helt hvordan sånn fungerer.

huff så trist da, håper du ikke gir opp [:D][:D] 

For å ta det siste først, så lenge det skjer så tidlig som det gjorde, så trenger du ingen utskrapning. Det var i hvert fall hva legen sa til meg (jeg har hatt et par sånne der tidligere) [:(] Og grunnen til at det skjedde, var kanskje at det var noe galt? Det får man i grunnen aldri vite...

Men hvordan føler du deg da Åro? Lei deg? Eller var det greit? Det er uansett litt trist når det skjer når man har innstilt seg på å beholde. Du får heller prøve igjen om en stund da vet du Åro, håper det går greit med deg.... Stor klem fra meg.

Kjære Åro...nå ble jeg lei meg på dine vegne! Rart med det man ikke kan bestemme eller det man ikke kan få svar på...[:(] Hvordan går det med deg?
Klemmer til deg[:)] Lenge siden jeg har sett deg, håper vi kan samles alle sammen snart!

uff nei så trist... sender over en stor klem til deg!!!

Hvordan tar du det? Sånne spørsmål vil man vel alltid ha ja, uten at man vil få helt klare svar på dem!
Mest sannsynlig så var det nok et sykt foster, så naturen rydder opp.

Virker som kroppen din har retta seg opp selv!
GOD KLEM

Mini: Jeg også tror at jeg ikke trenger noen utskrapning, siden det var så tidlig og fordi hele "graviditeten" kom ut....og etter den kom ut sluttet det å blø. Alt virker egentlig helt normalt nå.

Takk for det jenter, men det går helt fint med meg [:D] Er egentlig veldig avslappet til det fordi siden det skjedde var det jo noe som gjorde at det ikke var meningen denne gangen. Og hvis det var noe veldig galt med embryoet er det aller best for den at den må vente en liten stund.
Nå tar vi heller å gjennomfører alle planene vi hadde for sommeren, feirer osv...og ser hva som evt skjer til høsten [:D]
også har vi 3 barn til sammen så det er nok å holde på med[:D]
Alt ordner seg[:)]

Godt å høre at du føler det sånn Åro [:D]
Hadde nok en misstanke om det egentlig, vi er relativt like der .. [8D]

JB sa vi må rekke en fest før du blir gravid igjen, så jeg er helt enig, nå har vi litt press på oss [:-] hahaha

uff da... så trist å høre[:(]

Men ja,- kroppen har en underlig bra måte å ordne opp i det som er "feil" selv... Så dersom det lille embryoet ikke er tilregnelig m liv, vil den oftest frastøte det akkurat på den tiden da hjertet skulle begynt å slå.....

Trist når d skjer, men naturens gang kan være brutal!

Håpe det går bedre neste gang, og godt at du takler det fint[:)]

ORIGINAL: Lena Levegg

JB sa vi må rekke en fest før du blir gravid igjen, så jeg er helt enig, nå har vi litt press på oss [:-] hahaha

Betyr det at vi nå endelig kommer til å få det til? HERLIG!! [:D][:D]

ORIGINAL: MiniSatan

ORIGINAL: Lena Levegg

Betyr det at vi nå endelig kommer til å få det til? HERLIG!! [:D][:D]

Lov å håpe!!!! Jeg vil!!

Oj. Dette var både trist og godt å høre, Åro... Og en tanke som slår meg er at du egentlig var så innstillt på å gjennomføre... det er jo en bra ting, siden du nesten har avskrevet det helt mtp erfaringene fra forrige fødsel...? Og at det tydeligvis er så bra mellom deg og ham at det var aktuelt å gjennomføre! :) fint å ha med seg om det skulle bli noe en annen gang? [;)]

Back
Topp