Confession:

hopefulmama

Blir kjent med forumet
Mailykke <3
Jeg har sett på baby utstyr!

Vet det er altfor tidlig..skal holde meg igjen, men jeg har SÅ lyst til å sette i gang med å lage lister og begynne innkjøp.. Er det flere?

:anyone

oh yes, i går kastet vi nemmelig den gamle sprinkelsengen som datteren vår lå i (den var etter meg) fordi det kom en komprimatorbil og hentet masse skrot. Så nå vet jeg i hvertfall hva jeg trenger:P

Har lyst å strikke masse fine klær, kjøpe seng og male rommet. Men føler at jeg jinkser d hvis jeg starter for tidlig!

Jeg har tøy fra str 50-68 til begge kjønn etter vår og sommer babyer,jeg har flasker,smokker,bamser,gulpekluter,vaskekluter,og en dyne....Stelleveske,stellematte,sengekant,smokkelenker.... Ehm... Så.. Ja... Jeg er klar :P ;)

Jeg har tøy fra str 50-68 til begge kjønn etter vår og sommer babyer,jeg har flasker,smokker,bamser,gulpekluter,vaskekluter,og en dyne....Stelleveske,stellematte,sengekant,smokkelenker.... Ehm... Så.. Ja... Jeg er klar :p ;)

Herlig!

Hittil har jeg sånne morsomme smekker som jeg bestilte på nett engang.. and that is all.. skal utsette det enda.. er redd som førsteman87 sider, å jinkse det selv :(

Herlig!

Hittil har jeg sånne morsomme smekker som jeg bestilte på nett engang.. and that is all.. skal utsette det enda.. er redd som førsteman87 sider, å jinkse det selv :(

For å si det sånn,jeg kjøper ikke de store tingene før i begynnelsen av 3.trimester ;)

Vi har igrunnen det meste fra før, siden datteren vår er 16 mnd gammel..,
Men vurderer frem og tilbake om vi skal kjøpe tvillingvogn

Vi har også en på 16 mnd fra før, kommer til å kjøpe nytt:Stokke easy sleep, tripp trapp med nyfødt sete. Ellers har vi alt fra før.

Kommer ikke til å kjøpe tvillingvogn, regner med vi ikke har bruk for det. Kjøper heller brett man kan stå på til vognen.

Back
Topp