Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk
Mener det skulle være det, men fant ikke noe nå i farten. Veldig rart hvis det ikke er testet.Er det plus-testet tro?
Eller er det gjort noen tester overhodet?
Vi har setetVeldig fornøyd så langt. Setet har bestått den svenske plus-testen, som er meget streng, så er ikke redd for at setet ikke er safe. Tar liten plass i bilen og frøkna (9 mnd) sitter godt.
Jeg syns sete tar mye plass, har en skoda octavia og må flytte sete foran veldig langt fram (syns jeg da). Kan det være vi har montert det feil tror du? Syns også guttungen sitter dårlig når han sover, hodet detter veldig lett ned på brystet. Opplever du det samme?
Guttungen min er 8 mnd
Hei, er ute etter erfaringer med dette setet. Bruker du det ennå? Alle sier det tar liten plass, selv i hvilestilling? Detter hodet forover i hvilestilling også? Takker for svar
Nei, vi valgte å levere det inn igjen. Hodet falt framover med en gang han sovna, vi fikk ikke til å justere stillingen på sete pga isofixen, virka som sete i bilen vår blei for bratt. Jeg syns ikke det tok liten plass, men har absolutt ingenting å sammenligne med da vi ikke har makka oss til å kjøpt nytt sete enda.