Concieve glidemiddel

Jeg har faktisk også bestilt den til neste pp dersom det ikke klaffer nå! Jeg har ikke så mye el-slim heller, så tenker at det kan ikke skade å prøve :p
 
Jeg tenker også at dette kan kanskje være noe å prøve ut. Men bruker man det hver gang man har samleie eller kun rundt eggløsning?
 
Jeg mottokk pakken min idag, skjønner ikke helt hvordan jeg skal bruke det. Skal jeg smøre meg med den inn i skjeden, eller holder det med å smøre mannen?
 
Jeg mottokk pakken min idag, skjønner ikke helt hvordan jeg skal bruke det. Skal jeg smøre meg med den inn i skjeden, eller holder det med å smøre mannen?
Ddt har faktisk jeg også tenkt på:p
 
Vår erfaring er at det var lurt å bruke det som vanlig glidemiddel (ta på litt rett før bruk), men at det ikke funket å ta for mye av gangen for da ble mannen nummen. Prøv dere frem :)
 
Er bare inne her og titter litt, men har det glidemiddelet og jeg sugde det opp i engangssprøyte og kjørte det inni..:) Aner ikke om det funker, er bare på PP2, men det skal ikke være skadelig. Er vel samme innhold som i de små tubene for «innsprøyting».
 
Er bare inne her og titter litt, men har det glidemiddelet og jeg sugde det opp i engangssprøyte og kjørte det inni..:) Aner ikke om det funker, er bare på PP2, men det skal ikke være skadelig. Er vel samme innhold som i de små tubene for «innsprøyting».
Jeg gjorde det samme! Og ble gravid den pp
 
Back
Topp