collett...noen spm bare...

proudmummy

Glad i forumet
...har til nå gitt luca hipp morsmelkerstatning, men sist jeg ga han dette hyyyyyylte han av mage-vondt, samme av nan, så har kjøpt inn collett i dag. men nå når jeg studerer pakken står det at den er fra fødselen av og til 6mnd OG at den er basert på kumelk? hm....litt forvirra her nå.... krever ikke en 6mnd gammel unge mer av vitaminer og ditt og datt enn en nyfødt?? og kumelk da, er det godt for magene? eeeeeller...blander jeg noe her? *hmmmmh*

Anitj, men her kom aaaalt av collett i retur med en gang, spydd-gulpa av den...

Men tanteungen min brukt den[;)]
Anitj nå om d der kumelk greia æ nei! desverre...

Hipp, Nan og Colllett er alle basert på kumelk, det er bare sånne spesial-merker for melkeallergikere som er basert på noe anna (vet ikke hva) [:)] 

ORIGINAL: Abiel

Hipp, Nan og Colllett er alle basert på kumelk, det er bare sånne spesial-merker for melkeallergikere som er basert på noe anna (vet ikke hva) [:)] 

aaah er de det ja? (..har ikke jeg fått med meg.....[&:]). men får gullet i seg nok næring med denne da siden den skal "vare" fra nyfødt til 6MND da tro?????

Vi bruker collett, han tålte ikke nan og hvertfall ikke hipp. Collett har så vidt jeg vet nok av næringstoffer og vitaminer en liten en trenger. Alle mme (hvertfall nan, hipp og collett) er basert på kumelk ;)

Collett brukes på sykehuset her. Liam fikk det etter fødsel.
Så den kan du nok trygt bruke.

ORIGINAL: Abiel

soyaproteiner...

ORIGINAL: IdaM*

er bare colletten som virker her, også lukter den jo sååå godt!! [:)]

Enig =)

Back
Topp