Collett .... igjen

Soul

Forumet er livet
her fungerer jo NAN kjempe flott, så ingen grunn for oss til å bytte til noe annet.

men nå har gubben likevel kjøpt collett fordi han ville prøve noe nytt (mannfolk alene i butikken).

så nå har jeg nettopp gitt henne første collett måltiden. Det virket som om hun likte det godt, så hun slukte det akkurat slik hun gjør med NAN. Det lover jo bra.

MEN:

JEG synes at den smaker helt forferdelig..... sånn mel-aktig smak... helt annerledes enn NAN. Kan det stemme, eller har jeg gjort noe feil? Har bare blanda det helt likt som NAN da, så bør jo være rett.

også synes jeg det skumma noe sinnsykt, er det også normalt?

begynner jo å lure på om det er noe galt med pakken [&:][8D][:)]

Hehehe.. Neida, det er ikke noe feil med pakka, den skummer som bare det.. Hvis du rører ut pulveret i steden for å riste flaska skummer den mindre.
Og ja, den smaker pjuuuk, så det er også helt normalt [:)]

Typisk mannfolk da, å ville prøve noe annet liksom [8D]
Den er dyr da, så jeg ville fortsatt med NAN jeg, om hun tåler det greit [;)]

her bruker vi bare collett fordi hun fikk vondt i magen av nan, men ja jeg syns colleten smaker veldig vondt i forhold til nan. men har ikke sett noe problem i det så lenge hun liker det:)

den skummer veldig når jeg rister flaska men om jeg bare vender flaska en god del så skummer det ikke så mye[:D]

så tror ikke det er noe galt med pakka:)

JA det smaker dritt
og
JA det skummer kjempe masse [8D]

Syns det er noe dritt at det ikke fynker like bra med NAN her i huset. Men han lille liker Collett så det får bare vær [;)]

hehe, okey, godt å vite at det er "slik det skal være". Selv om jeg ikke kan forstå at de små liker det.

Men da går vi nok tilbake til NAN når denne collett pakken er brukt opp ja.

Tullemannen min [>:][:)][:)]

ORIGINAL: frøken Andersen*

Vi har prøvd collett, men gikk tilbake til nan :)
Det er ikke sikkert det er like blandingsforhold på dem?
Du burde lese på pakka :) Jeg husker ikke i farten.

joda, alt er likt - er liksom derfor jeg begynte å lure på om det var noe galt.

Back
Topp