collet ??????

Annicken

Forumet er livet
noen som har erfaring med dette ???  har gitt han noe i dag, virker ikke veldig fornøyd.  æsj jeg er lei meg og kjempe sliten og føler meg slem mot hsn. men jeg ble nødt å ta allergi tabletter og sda måtte jeg kjøpe erstatning nå, for jeg kommer meg ikke til spesialist legen med en gang liksom =(

bare håper det går fint med magen hans

Ei vennine av meg som fødte for to uker siden gir collet, hun er fornøyd hun..

Så tror det skal være bra greier..

Har aldri prøvd collett, men det er sikkert helt greit det.

Har brukt nan til mine to, og kommer til og gjøre det til mini oxo [:)]

bruker collet til min.. han gulper litt mindre av den.. og han har ikke hatt mageknip.. er veldig fornøyd med den.. kan være at det er litt rart for magen hans med engang da han er vant med mm.. så går seg nok til[:)]

skal man alltid bruke malt i ??  har ikke hatt i det nå, har det ikke her heller=(

Vi ga Collet til førstemann og han gulpet mye... Det var Collet han fikk på sykehuset (Ahus) så da fortsatte vi med det.
Denne gangen gir vi Hipp - mye mer fornøyd med den... men det er vel ganske forskjellig hvordan barna reagerer på de forskjellige merkene...

Malt skal man være litt forsiktig med. Mine barn fikk veldig vondt i magen av det og kastet opp - så det ble ikke brukt...

ORIGINAL: mammma86

ORIGINAL: Annicken

skal man alltid bruke malt i ??  har ikke hatt i det nå, har det ikke her heller=(

lønner seg å bruke malt, du finner det på matbutikken i hyllen sammen med vitaminer[:)] gratulerer med gutten din forresten[:)] skjønn han var[:)]

tusen takk =)

jo men da kan han ikke få malt ennå da, ikke før i morgen liksom, stakkars, må han gå med hard mage da lille tassen min =(

vi har prøvd collett, og her ble det mye gulping.. måtte også bruke malt i melken..

Ariana fikk collett.. Gulpa en del i en periode, men NAN kom opp igjen med en gang... ganske fornøyd med colletten

jeg har brukt collet så lenge de trengte det , nå bruker de vanlig melk men når jeg brukte den var jeg strålende fornøyd de gulpet nesten ikke , nan gulpet de hele tiden av malt brukte jeg bare innimellom men de hadde heller ikke problemer med hard mage

Back
Topp