College Columbine

Del^

Forelsket i forumet
Jeg vet ikke om dere husker skytingen på Columbine High School i Colorado 1999, i dag morges lokaltid ble USA rammet av en enda dødligere skytemassakre, hvor 32 studenter ble drept mens de var enten på sin hybel eller i klasserommet. Om det var to ulike skyteepisoder er usikkert. Han som skøyt i klasserommene begikk selvmord etter å ha drept 30 og skadet flere. I morra skal jeg være med å holde en andakt med stillhet og ettertanke, alle colleges rammes av dette, siden det er steder bør være trygge.

Huff jeg bare følte for å få det ut litt, siden det ligger så tydelig i lufta her borte.

Huff, jeg hørte om det der på nyhetene, er jo helt grusomt.. Skjønner ikke hva som får folk til å gjøre slikt jeg! Skjønner at det preger stemninga på colleger rundt om kring, man går jo og tror at man er trygg på slike plasser.. Huff..[&:]

leste om det på nettet, helt forferdelig

Helt grusomt!!! Må være ekstra rart å være borti der nå!!! Skjønner ikke at folk kan gjøre sånn jeg...uff!! Lykke til i morra!!! [&o]

synd at slike personer som begår slike grusomme handlinger ikke får hjelp tidligere... stakars venner og familie

ja leste om det i vg i dag.synes så synd på de pårørende og de som så det.. at folk kan gjøre noe slikt det skjønner jeg ikke blir sint jeg[:@]

Back
Topp