Cola??

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Drikker dere det? Etter jeg fant ut at jeg var gravid har jeg slutta med det helt..
Drikker dere cola?? Hvorfor/hvorfor ikke? :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drikker cola... jeg vet det er mye vi ikke kan spise og drikke, snart er det vel bare knekkebrød og vann som er på ja lista. Så jeg et ikke så hysterisk på matfronten... :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Litt cola går sikkert fint. Skal begrense inntaket pga koffein. Jeg drikker bare saft for tiden, men det er helst fordi jeg er for kvalm til å drikke noe annet

Her går det mest i vann, fordi det er så godt og forfriskende. Før jeg ble gravid levde jeg på Pepsi max, typ 2 liter av det om dagen. Hender jeg tar meg et glass, men syns solo er mer fristende om dagen :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg drikker ikke Cola om dagen, men det er hovedsakelig på grunn av at jeg blir mer kvalm av kullsyre. Generelt tenker jeg at litt er ok, men alt med måte.

Her går det mest i vann, fordi det er så godt og forfriskende. Før jeg ble gravid levde jeg på Pepsi max, typ 2 liter av det om dagen. Hender jeg tar meg et glass, men syns solo er mer fristende om dagen :-)
Jeg går og for Solo! Haha :o

Sent from my iPad using BV Forum

Drikker litt av og til. Går mest på Farris her. Her ennå veldig kvalm :( Har slutta nesten helt å drikke kaffe, klarer ikke smaken! Så litt cola skader ikke. :p

Cola, eg er hekta ;) dikker ikke like mye som før men må ha litt vær dag. Eg lurte på hvordan kvinner fødte friske og sunne barn i gammledager når det ikke hva "regler" for hva man bør og ikke bør spise og drikke. Hm kanskje ikke alt er like farlig som vi tror nå til dags ;)

Drikker cola, ja! Men ikke hver da. og begrenser det til max en halvliter når jeg først drikker :)

Går ned ganske mye, pga kvalme. Prøver å begrense, men det får heller være!

jeg lever som normalt. orker ikke være hysterisk og holde meg unna ditten og datten.. jeg holder meg unna alkohol og sjømat men bortsett fra det så lever jeg som normalt. å det fikk jeg beskjed fra legen om å gjøre også.

Jeg får kramper i magen av mye sukker og koffein, så cola sier kroppen klart nei til.

-Taster fra appen-

Jeg drikker cola zero. Men prøver å holde meg til helger. Det vil si, jeg lever så normalt som før jeg var gravid. Spiser sunt og det jeg vil ha. Holder meg borte fra de tingene vi ikke skal spise, men hjelpes, det er da ikke noe problem.

Regner med at når halsbrannen setter inn for fullt i tredje trimester så orker jeg ikke tanken på kullsyre og andre gode ting uansett ;)

Etter å ha vært gravid en gang tideligere, den gangen som 21åring, så orker jeg ikke springe rundt å være hysterisk. Det brukte jeg mer en nok energi på sist gang, og det kom ingenting utav det utenom at jeg ble ekstra sliten av det ;)

Tenker alt med måte. Drikker ikke cola da jeg ikke liker det. Men jeg orker ikke å bli så hysterisk over alt. Har jeg lyst på Pepsi Max så drikker jeg det, noen dager drikker jeg det mer enn andre. Før i tiden var det ingen "regler" for hvor mye av ditten og datter og det ble da født friske barn da og... Tenker at alt dette stresset vi utsetter oss for er verre enn faktisk å ta et glass cola når du vil eller en ekstra kaffekopp..

Liker ikke Cola :P Men merker at kullsyre smaker veldig forfriskende om dagen, så det blir en brus nå og da ;)

Jeg elsker cola men drikker litt mindre cola og mere vann(drikker ALDRIG vann) men smaksløkene sier mindre cola så da prøver vi noe nytt haha XP

sendt fra Note 3 - sengekos

Back
Topp