COLA!!!!

VenterNummer2

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Jeg SLITER med å slutte å drikke cola!
Har sluttet helt med røyk og snus- men den Colaen er vanskelig å gi opp..... Gahd!!
 
Jeg SLITER med å slutte å drikke cola!
Har sluttet helt med røyk og snus- men den Colaen er vanskelig å gi opp..... Gahd!!
Signerer den! :) Har ikke vært røykfri så alt for lenge, men hver dag er en seier :)
Tenker colaen kommer litt i andre rekke... Komme over knekken med røyken først tenker jeg :)
 
Signerer den! :) Har ikke vært røykfri så alt for lenge, men hver dag er en seier :)
Tenker colaen kommer litt i andre rekke... Komme over knekken med røyken først tenker jeg :)

Helt enig! Vært røykfri siden mandag sist uke nå- å det værste er over, men colaen er nesten værre :p
 
Helt enig! Vært røykfri siden mandag sist uke nå- å det værste er over, men colaen er nesten værre :p
Jeg er på dag 7 i dag, og har hatt en liten sprekk. Sliter mest med situasjoner der det forventes at jeg skal røyke... er en sosialrøyker, jeg :p
Men colaen skal bli en skikkelig utfordring den også! :)
 
Jeg er på dag 7 i dag, og har hatt en liten sprekk. Sliter mest med situasjoner der det forventes at jeg skal røyke... er en sosialrøyker, jeg :p
Men colaen skal bli en skikkelig utfordring den også! :)

Ja... Off! Vi får holde sammen-haha!:)
 
Jeg har omtrent ikke drukket brus siden jeg testet pos. Røyken sliter jeg litt med, men den skal ut vemdig snart!!!
 
Synes at pepsi max smakte rart, så det har ikke vært vanskelig å slutte med det. Har vært pepsoman…;)
 
Blir dårlig i magen av Pepsi Max... Skjønner ikke det der... Men nå drikker jeg farris!:)
 
Back
Topp