Cola

ThereseAa

Forumet er livet
Ja, det er iallefall siste gang jeg skal kose meg med et glass cola mens jeg går gravid..
Lillegutt har vært kjempe aktiv et par timer nå. Føler meg helt mørbanka..
Blæra og ribbeina har virkelig fått gjennomgå. [&:]
Men da sover'n forhåpentligvis godt i natt [:)]

Been there, done that[:D]

Takk for tipset ! Det skal jeg benytte meg av neste gang jeg blir bekymra for at det er så stille i magen [;)]

ORIGINAL: Tussi75

Takk for tipset ! Det skal jeg benytte meg av neste gang jeg blir bekymra for at det er så stille i magen [;)]

Hehe, me too [;)]

hihi..
Jeg var hekta på PepsiMax med førstemann, men da kjente jeg aldri så mye liv som nå i dette svangerskapet[:D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

hihi..
Jeg var hekta på PepsiMax med førstemann, men da kjente jeg aldri så mye liv som nå i dette svangerskapet[:D]

Hehe..den er jo uten sukker, hadde du bytta ut med cola hadde du nok ikke fått fred tror jeg [;)]

Jeg får veeeldig halsbrann av cola jeg,så det har jeg ikke smakt på flere mnd![:(]Gleder meg til jeg kan drikke en iskald cola igjenn ja![:)]

ORIGINAL: ThereseAa

Ja, det er iallefall siste gang jeg skal kose meg med et glass cola mens jeg går gravid..
Lillegutt har vært kjempe aktiv et par timer nå. Føler meg helt mørbanka..
Blæra og ribbeina har virkelig fått gjennomgå. [&:]
Men da sover'n forhåpentligvis godt i natt [:)]

Drikker cola HVER dag jeg[8|] cocacoliker..[&:] 
Men så får jeg gjennomgå pga det også da....[:@] auauau...

Lille jenta vår reagerer ikke på sukker har jeg merket, så her drikkes det cola og div andre sukker greier.

Da jeg tok glukosebelastningstesten lå hun i ro de to timene jeg var hos legen.

ORIGINAL: Sommersmil

Lille jenta vår reagerer ikke på sukker har jeg merket, så her drikkes det cola og div andre sukker greier.

samme her.. merka ikke no spes liv selv om jeg drakk den der ekle søte gugga[8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: Sommersmil

samme her.. merka ikke no spes liv selv om jeg drakk den der ekle søte gugga[8D]

ikkje nåkke spesielt liv ved sukker inntak her heller. men viss eg prøve å sitte litt skeivt eller ligge godt,ja då er et fest i magen.

Vesle gutten vår er veldig urolig hele døgnet, men drikker jeg Cola eller anna brus blir han helt hyper! [:D]
Derfor holder jeg meg mest til vann..

Back
Topp