Jeg har vært avhengig av Cola i nesten 3 år faktisk ( flaut å innrømme) men i april sluttet jeg, og drikker bare hver fredag...
Men nå har jeg vært en del kvalm, og da hjelper det utrolig mye med en 33cl boks.. Så det har blitt det noen dager..
Det er utrolig lett å skli tilbake, men jeg er streng og skal aldri bli sånn avhengig igjen. Er utrolig befriende og ikke være stresset for om det er cola i huset... Nå drikker jeg mye vann og litt tynn kald, saft istedet...
Cola er overhodet ikke bra for barnet, verken med tanke på sukker eller koffein. Koffein kan være en faktor i spontanabort.
Det gikk veldig bra med snuppa mi sist, hun er frisk og rask, og ikke tjukk, men det er jo en sjanse, på en måte som alkhol ( ikke helt det samme da) Men mange som drikker i svangerskapet før de vet, det går jo som regel bra, men så er det jo de tilfellene det ikke gjør det.. Samme som salami og andre ting vi ikke skal spise, det går som regel bra om du spiser det, men det er en grunn for at det ikke er anbefalt!
Jeg er glad jeg ikke er avhengig på samme måte lengre, kunne sikkert sluttet helt også, men det er litt fredagskos...