Cola-ostekake?

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Noen som har smakt det?
Altså brukt geleen med cola-limesmak i ostekake..
Sønnen som blir 8år vil ha ostekake på bursdagen sin for det er favoritten, men så spurte jeg hvilken smak han ville ha.. Og da ville han ha colagele.. Jeg for min del synes det høres helt grufult ut.. har forsåvidt smakt den geleen og den er grei nok, men i ostekake..???!

Blir vel til at jeg lager to en til oss og en til han :p

Prøv så forteller du hvordan det går :p jeg ble nysgjerrig :D
hadde håpet noen har prøvd før og kunne fortelle meg :p men ja, er nok nødt til å lage en cola-ostekake.. :) er spent selv egentlig.. :p

Det vil jeg også høre hvordan går... Og forresten bra jeg fant denne tråden for vips huska jeg at jeg har ei kake uten fyll stående i kjøleskapet, og den hadde jeg helt glemt. Må kanskje lage fyllet også om den skal være noe å medbringe i bursdag like etter jobb i mårra........ :p

Kanskje du kan bruke sitrongele til ostefyllet og cola på toppen? Så hvis det blir helt ille så kan man pirke av geleen :P

I dag ble det cola-ostekake! Ble ikke så ille faktisk :) Ble litt søterere enn bringebærostekaka jeg laget :)

Kanskje du kan bruke sitrongele til ostefyllet og cola på toppen? Så hvis det blir helt ille så kan man pirke av geleen :p
Det var et lurt tips, men ble cola inni hele kaka ;)

jeg prøvde dette for to uker sidne og den ble faktisk god...egentlig utrolig men var godt men anbefaler å bruke sitron i selve ostekaken eller som topping da for man den litt friskere i smaken;)

Back
Topp