Cola og koffein etter

tante82/MAx6

Glad i forumet
innsetting. skulle leve som normalt,men leste i et bla som lå på sykehuset at cola og koffein burde gravid ikke ha i seg for det kunne føre til spontanabort. Hvor nøye er dere på dette? Jeg er helt cola avhengig og klarer ikke å lavær å drikke det vis vi har noe hjemme[:D] Men hvor prippen er dere ang det?

Hørte at jeg ikke skulle drikke no særlig kaffe, men jeg drikker hverken kaffe eller cola så for meg så har det ikke spilt no rolle.

Vet ikke hvor "farlig" det egentlig er jeg...

Jeg drikker heller ikke mye kaffe eller cola, men kan ta meg en kopp dersom vi er på besøk eller har folk på besøk.

ORIGINAL: maejmedspire

seriøst?  colafrelste meg [:(] heldigvis har jeg vært såpass dårlig form at jeg ikke har drukket mye annet enn juice i det siste.. 

Da er vi to[:(]

jeg fikk beskjed av Hausken om å drikke max to kopper til dagen med drikke som inneholder koffein, dvs kaffe, cola, te o.l.

Denne gangen stoppa jeg med cola dagen før innsett, og jeg har fått positiv test.. men om det har hatt noe å si er jo ikke godt å vite. Har holdt meg nå i over 2 uker. Jeg har også hørt at man kan drikke en liter cola til dagen..

ORIGINAL: Amodi

jeg fikk beskjed av Hausken om å drikke max to kopper til dagen med drikke som inneholder koffein, dvs kaffe, cola, te o.l.

Back
Topp