Cola-avhengig

Alias

Gift med forumet
Jeg har vært Cola avhengig i 4 år nå...nå har jeg gått en uke uten cola...skal slutte (liksom) å drikke det...
Noen som har vært avhengig av cola og som har sluttet å drikke det med erfaringer å dele med meg??
Tenkte kanskje jeg ville se noen endringer på kroppsfasongen etterhvert, uten cola...men pokker jeg føler meg jo enda mer "dvask" nå når jeg kun drikker vann og sukkerfri saft...[&:][&:][&:][&:]
Eser man ut av vann eller??
Eller må jeg ha tålmodighet kanskje, en uke er kanskje ikke nok??[8|][8|]

Del erfaringer med meg :-)

Jeg har riktignok ikke vært cola avhengig (eller...[8|]), men 1 uke uten cola trenger ikke vises på kroppen. (Pils er bedre, roper sambo fra sofaen....[:D][8D][:'(]). Gi det noen uker til, så skal du se. Men nå har dem jo funnet ut at man blir ikke slankere av å drikke sukkerfrie drikker osv. Husker ikke hvorfor..
Gå turer, kutt ut poteter og sukker i tillegg, så skal du se at resultatet kommer etterhvert. Bare ha tålmodighet [:)]
*klem*

Er ikke cola-avhengig selv,men gubben er,her er det alltid cola i kjøleskapet og han MÅ ha cola hver dag!Har prøvd å få han til å trappe ned coladrikkinga,spes med tanke på tennene[&:]Har begynt å få høye tannlege-regninger nå,og mye av det kommer av all coladrikkinga hans[:@]

Kjøp deg drikkeflasker (Imsdal,Bonaqua osv)og legg de i fryseren slik at vannet blir halvfryst/slush,det er sååå godt!Jeg merker på meg selv at jeg drikker mye mer vann så lenge jeg har vannflaskene mine jeg kan gå og sutte på,enn å drikke av glass[;)]

ORIGINAL: Daizee

Er ikke cola-avhengig selv,men gubben er,her er det alltid cola i kjøleskapet og han MÅ ha cola hver dag!Har prøvd å få han til å trappe ned coladrikkinga,spes med tanke på tennene[&:]Har begynt å få høye tannlege-regninger nå,og mye av det kommer av all coladrikkinga hans[:@]

Kjøp deg drikkeflasker (Imsdal,Bonaqua osv)og legg de i fryseren slik at vannet blir halvfryst/slush,det er sååå godt!Jeg merker på meg selv at jeg drikker mye mer vann så lenge jeg har vannflaskene mine jeg kan gå og sutte på,enn å drikke av glass[;)]

Takk for det...det skal jeg jammen prøve..iskaldt vann hele dagen..nam :-)

ORIGINAL: Dama

Jeg har riktignok ikke vært cola avhengig (eller...[8|]), men 1 uke uten cola trenger ikke vises på kroppen. (Pils er bedre, roper sambo fra sofaen....[:D][8D][:'(]). Gi det noen uker til, så skal du se. Men nå har dem jo funnet ut at man blir ikke slankere av å drikke sukkerfrie drikker osv. Husker ikke hvorfor..
Gå turer, kutt ut poteter og sukker i tillegg, så skal du se at resultatet kommer etterhvert. Bare ha tålmodighet [:)]
*klem*

Men dem har ikke funnet ut at man blir noe tykkere heller??? [;)][;)] hehe...

ORIGINAL: Lulla83

hvet en som ikke drakk brus på 1 år han gikk ned 10 kilo i løpet av det året[;)] 

se det du...kanskje det er håp her oxo da :-)[:D][:D]

jeg har sluttet å drikke cola jeg gikk ned 16 kg på 15 uker men jeg hadde mye å ta av

ORIGINAL: Maggie. S.

jeg har sluttet å drikke cola jeg gikk ned 16 kg på 15 uker men jeg hadde mye å ta av

Jøss...det har effekt jo..jippi[:)]
Noen med flere erfaringer?? 

ORIGINAL: ~*Becca*~

*klem*

Jo..

ORIGINAL: Dollface™

*klem*

Jo..

Hvor har du fått det fra at man blir tykkere av å drikke sukkerfri drikker???
[8|]

*klem*

Jo..

[8|]

det har jeg fått fra kjemi og biologikunnskap..

det er en grunn til at alle ernæringsfysiologer sier at lettprodukter er for diabetikere, og vi friske kan drikke vann.. [;)]

*klem*

Jo..

[8|]

det har jeg fått fra kjemi og biologikunnskap..

det er en grunn til at alle ernæringsfysiologer sier at lettprodukter er for diabetikere, og vi friske kan drikke vann.. [;)]

Det er pga diabetikere ikke skal ha for mye sukker..men vi blir ikke noe tykkere av å drikke sukkerfribrus i fht Cola...det nekter jeg å tru...samme hva biologikunnskapene dine sier...sorry [;)]
Jeg fortsetter uansett og ikke drikke Cola om ikke size`n sin skyld så i allefall for tenna mine ;)

Lett-produkter er for andre enn diabetikere oxo...feks di med hjerte/kar sykdommer, Høyt BT osv.. så vet du det..lærer du sikkert om videre på sykepleien[:)]

ORIGINAL: Hello Kitty

sluttet å drikke cola og annen brus for 3 mnd siden, og gikk 2 kilo opp...selv om jeg prøver å unngå poteter og drikker nesten ikke saft[:(]

Isj da...vi får ta tiden til hjelp...det er flere her inne som har hatt god effekt over tid..men husk oxo på at tennene dine elsker at du ikke drikker brus [:D]

ORIGINAL: MicroMe å pøbelen

jeg måtte slutte da micro ble født fordi han tålte ikke kullsyre...
merket ingenting forskjell jeg på noe...
å jeg var totalt avhengi av cola!!! nå vil jeg ikke ha brus mer...hæres det ikke.

Hmm..ja...jeg får bare se..oxo får jeg bare innbille meg at kroppen min har det bedre uten den der cola`n...har ikke sånn super lyst på cola eller brus nå heller...så vi får satse på neon resultater gir det sikker oss på en måte uansett kg tenner osv[:D][:D]

Takker for fine erfaringer jenter[:)]

Min søster e cola drikker. hun skulle prøve å kutte ut colaen men hun ble dårlig av det så hun begynte påan igjen, men hun holder seg no til bare helgene. men hun trappet da ned jevnlig[:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Min søster e cola drikker. hun skulle prøve å kutte ut colaen men hun ble dårlig av det så hun begynte påan igjen, men hun holder seg no til bare helgene. men hun trappet da ned jevnlig[:)]

Jeg har hatt konstant vondt i hue fra dagen etter jeg sluttet på cola..men dem sier at det går over etterhvert...så jeg satser på det [:)][:)]
ellers så får jeg begynne å drikke litt i småmengder i helgene[;)] 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=351954

her er en god grunn for at du skal slutte med cola ihvertfall :D
Synes du er flink jeg! Prøv ut det isvann-prosjektet med vann i fryser'n, det er kjempegodt! Og når du er lei vann; prøv å ha litt sitron i vannet. Det er goooodt [8D] (og det renser nyrene [;)]).

http://www.dinside.no/php/art.php?id=351954

her er en god grunn for at du skal slutte med cola ihvertfall :D
Synes du er flink jeg! Prøv ut det isvann-prosjektet med vann i fryser'n, det er kjempegodt! Og når du er lei vann; prøv å ha litt sitron i vannet. Det er goooodt [8D] (og det renser nyrene [;)]).

TUUUEN TAKK[:D][:D]
ja jeg drikker mye vann om dagen :-) tusen takk for gode tips[:)]

Back
Topp