Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus
ORIGINAL: Lucci
Hvis dere googler det så står det masse om ekstra virgin oil... synes kokos smaker godt jeg[;)] den andre er vel mest til steking....
Var iverfall godt å steke med cocosa med smak,for smaken av kokos forsvinner jo også[8D] blir sykt god lukt og slikt når man steker med d da[:D]
ORIGINAL: *Miss_G*
Hvordan oppbevarer dere den? Jeg har min stående på kjøkkenbenken/kjøkkenskapet. Jeg bruker den mest til smoothies. Men jeg synes det smaker for mye på en måte. Jeg kjenner konsistesen så godt. Vi har det ikke varmt i huset vårt, så ligger vel i underkant av 20 grader tenker jeg. Synes det blir litt gusjelig i smoothies'en...
Og jeg bruker bare en te-skje eller to, mens flere jeg kjenner bruker et par spise-skjeer gjerne. Skal den være varmere da eller? Sånn at man kjenner kokos-smaken, men at den flyter lettere inn i smoothiesen på en måte.
Skjønner ikke helt selv hvordan jeg skal forklare, men håper dere skjønner litt fordi =)