Cocosa

Lucci

Elsker forumet
Okay... bynte å lese litt om dette etter at mammaen til marcus har bynt å bruke det..... og trur jammen jeg skal kjøpe det. Ser ut som det er veldig fint for di som går på ketolyse, så skar faen meg prøve!! Trur itte je spiser nok fett egentlig!![;)]

Noen andre som har prøvd?????

Har ikke prøvd, men skal kjøpe så fort jeg kommer meg til byen!! [:D]

Jess! [:D]
Håper på å få kjøpt det imorgen eller lørdag!

Du kan google det... Noe fett/olje (kokosfett) som visstnok skal få fart på forbrenninga.. Går på ketolyse og trur jeg får litt lite fett så skal prøve[:D]

ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus

Bra d er flere som skal spise d![:D]

Men det er vel ikke noe for oss som teller kcal? Eller?

Husker jeg kjøpte det for mange år siden, men huska ikke hvorfor det var så bra.
Går på ketolyse selv, og får garantert ikke i meg nok fett i løpet av dagen.
"Løpe å kjøpe jeg og!"[8D]

Da har jeg kjøpt det... 194 kr for en krukke... Hadde det i mocca kaffe`n min, nammi[;)]

skal søren meg kjøpe det jeg også[:D][:D][:D][:D][:D][:D] 

Det er visst bra for ganske mye, fikk med ett hefte med oppskrifter på helsekosten med oppskrifter. og hu dama sa det var bra for forbrenning hu oxo. Men uansett så er det mye bra i det[:D]

ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus

ORIGINAL: Lucci

Det er visst bra for ganske mye, fikk med ett hefte med oppskrifter på helsekosten med oppskrifter. og hu dama sa det var bra for forbrenning hu oxo. Men uansett så er det mye bra i det[:D]

Fikk jeg oxo[:D] Kjempe glad jeg snublet over denne oljen ja[:)] Hu dama i helsekosten her og skrøt myye av denne[:)]

Spennende og se om det får litt fart på ting hehe... på ketolysekur blir det dass annenhver dag bare, ikke likt meg[:'(]

Kan dere som har den ta bilde av krukken og legge ut? vil se på krukka! [:D]
Imorgen skal jeg handle den også [;)]

Jeg kjøpte i dag. Fikk ikke noe hefte med oppskrifter, men hun sa de to typene var en som skal brukes til steking, og en vanlig.

Back
Topp