Cocoonababy?

Jeg har ikke erfaring med den du linker til. Derimot brukte jeg babynest til den kommende storesøster. Virkelig en ting som jeg syntes var ett must å ha. Jeg åpna det i enden og strekte det ut etterhvert som hun ble større, så tror nesten jeg brukte det i nærmer ett år. Riktig nok mindre det siste halvåret sammenligna med det første, men det ble veldig flittig brukt. Blir å sy to denne gangen. Ett som jeg har til bruk hjemme og ett jeg kan ta med når jeg drar på besøk til andre og trenger å ha det med. Veldig praktisk å ha med når en skal på besøk - for da har du alltid noe tilgjengelig i fht når babyen vil sove. Og du er ikke avhengig av å ha med vogn/styre med vogn ut og inn av bilen.

Har ellers Leander vugge. For det første synes jeg den er veldig fin, og for det andre - og viktigst så var det ett av stedene mini sov best..

Jeg har kjøpt en leander vugge brukt som jeg skal hente på mandag. Hadde ikke det med første, så gleder meg til det nå [emoji4] Den skal stå i stua på stativ.

Har også store planer om babynest siden jeg hører så mange snakke positivt om det. Den du linker til har jeg aldri sett/hørt om før.

Takk for tips. Funnet ut at jeg skal ha babynest. Men nå må jeg finne ut om jeg skal ha mosekurv eller Leandervugge :p

Back
Topp